//
کدخبر: ۲۹۳۸۲۰ //

شهید سلیمانی نماد شبکه نوین بین الملل اسلامی است

مدیر حوزه های علمیه، شهید حاج قاسم سلیمانی را نماد شبکه نوین بین الملل اسلامی خواند و بر تداوم راه و سیره اخلاقی و سیاسی وی توسط جوانان امت اسلام تأکید کرد.

شهید سلیمانی نماد شبکه نوین بین الملل اسلامی است

آیت الله علیرضا اعرافی عصر امروز در مراسم بزرگداشت سالگرد شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که در مدرسه علمیه معصومیه قم و به همت جبهه جهانی شباب المقاومه برگزار شد با اشاره به این که این دو شهید والامقام از نمادهای اخلاق، معنویت، شجاعت، بصیرت، آگاهی و خردورزی بودند اظهار کرد: جوانان امت اسلام باید فضیلت‌ها و سیره آن دو شهید عزیز را بشناسند و آن را در عمل به کار گیرند.

به گزارش فرتاک نیوز، وی افزود: پیام آن دو شهید پُرافتخار این بود که شایسته نیست امت اسلام با سرمایه‌های بزرگ خود اسیر دشمنان بویژه دولت ساختگی و پوشالی اسرائیل باشد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه در اختیار داشتن بیش از 50 کشور و همچنین بیش از یک میلیارد نفر جمعیت و البته بهره مندی از ذخایر بی پایان و منابع انسانی و همچنین نقاط استراتژیک و سوق الجیشی به عنوان بخشی از سرمایه‌های جهان اسلام است خاطر نشان کرد: 70 سال است که یک دولت حقیر و پست مانند اسرائیل بر سرزمین‌های اسلامی حکومت می‌کند.

وی اضافه کرد: چرا باید آن قدر ضعیف باشیم که دولت‌های حقیر و وابسته روی کار بیایند و با مقدّرات دنیای اسلام بازی کنند؟

رئیس هیئت امنای جبهه جهانی شباب المقاومه همچنین گفت: گفتمان انقلاب اسلامی این پرسش‌های مهم و بنیادین را در برابر همگان قرار داده است.

وی تصریح کرد: جریان مقاومت با هدایت رهبر معظم انقلاب و با حضور فرماندهانی مانند حاج قاسم در دو دهه اخیر توانست فصل نوینی در عالَم رقم بزند و به همین دلیل است که فرد جائری مانند ترامپ به خود اجازه می‌دهد تا دستور ترور فرماندهان این جریان را صادر کند.

آیت الله اعرافی در عین حال بیان داشت: رقم خوردن این فصل نوین و شکل گیری زنجیره‌ای از آرمان‌های جامع تمدنی بر اساس گفتمان اصیل اسلام بی‌سابقه و غیرقابل باور بود و سبب شد تا یک همگرایی فرامرزی و فرامذهبی به وقوع بپیوندد.

مدیر حوزه‌های علمیه ادامه داد: حوزه به این پدیده که با فرماندهی مقام معظم رهبری به حیات خود ادامه می‌دهد افتخار می‌کند و خود را در خدمت آن می‌داند.

وی تصریح کرد: البته در کنار این جریان بی نظیر، توطئه‌هایی هم از سوی دشمن مانند ساخت و پرداخت بدل‌های دروغین از اسلام مانند جریان داعش شکل گرفت و تلاش کردند تا چهره ناب اسلام و حرکت جذاب انقلاب اسلامی را دگرگون جلوه دهند.

آیت الله اعرافی افزود: افزایش محاصره محور مقاومت و همچنین علنی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از دیگر حربه‌های دشمن در برابر جریان جهانی مقاومت بوده است.

وی تأکید کرد: تردیدی نیست که شهید حاج قاسم سلیمانی نماد این فصل نو و شبکه نوین بین الملل اسلامی است، شبکه ای که موفق به شکست داعش شد.

استاد حوزه‌های علمیه اضافه کرد: این امر برای دشمنان اسلام و دین قابل تحمل نبوده و نیست و از این رو توطئه‌های آنان ادامه دارد.

آیت الله اعرافی در پایان تأکید کرد: دشمنان بدانند که این زنجیره مستحکم، استوارتر از قبل ادامه خواهد یافت و انتقام خون شهدای جریان مقاومت به عنوان یک امر قطعی و حتمی، محقق خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۸۲۰ //
ارسال نظر
 
  • یوسف

    سلام و خدا قوت، تصویر خبر 293820 اشتباه است،‌ این عکس آقای غفوری است نه اعرافی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان