//
کدخبر: ۲۹۳۴۶۳ //

سینماهای کرمانشاه بازگشایی شد

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: باتوجه به تغییر وضعیت رنگ شهر کرمانشاه به زرد و هماهنگی‌های بعمل آمده، سینماهای این شهر از امروز (شنبه ششم دی ماه) آماده خدمت‌رسانی به علاقه‌مندان است.

سینماهای کرمانشاه بازگشایی شد

محمدجواد کنجوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ضمن تاکید برنظارت کامل برای رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سینماها، افزود: اکنون براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با توجه به زرد شدن وضعیت کرمانشاه، گروه شغلی سه از ششم دی ماه ۹۹ مجاز به فعالیت می شود.

وی افزود: باتوجه به کاهش محدودیت ها از ششم دی ماه ۲ سینما آزادی و فرهنگ این شهر با اکران فیلم های روز در خدمت همشهریان هنردوست خواهند بود و به زودی نیز فیلم «دیدن این فیلم جرم است» که از آثار فاخر سینمایی به کارگردانی  «رضا زهتابچیان» و تهیه کنندگی «محمدرضا شفاه» است، به چرخه اکران اضافه خواهد شد.

به گزارش فرتاک نیوز،کنجوری خاطرنشان کرد: آموزش‌های لازم به پرسنل در قالب کلاس‌های چند ساعته آموزشی و آیین ‌نامه ابلاغی وزارت بهداشت در طرح فاصله‌گذاری هوشمند داده شده و ان‌شاءالله در زمینه بهداشت محیط هیچ گونه مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی در خاتمه افزوده شدن ۲ سالن وی آی پی با ظرفیت ۳۶ نفر و کافی شاپ را از اقدامات انجام شده در سال جاری و ایام شیوع کرونا برای توسعه‌ سینماهای کرمانشاه اعلام کرد و افزود: افزایش سرانه صندلی های سینمایی در کرمانشاه از مهمترین اهداف موسسه بهمن سبز حوزه هنری است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۱۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۴۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان