//
کدخبر: ۲۹۳۴۱۷ //

«خوش‌ییلاق»، «اولنگ» و «توسکستان» مسدود شد

بر اثر بارش شدید برف در جاده‌های کوهستانی استان گلستان محور کوهستانی «توسکستان» و «خوش‌ییلاق» و «اولنگ» رامیان به دلیل کولاک و یخ‌بندان مسدود شد و در محور کوهستانی پارک ملی گلستان نیز کولاک و برف شدید حاکم است.

«خوش‌ییلاق»، «اولنگ» و «توسکستان» مسدود شد

از عصر امروز بارش شدید برف در استان گلستان آغاز شده و این بارش برف در حال حاضر به اندازه‌ای شدت یافته که به دلیل برف و یخبندان در محور کوهستانی «توسکستان»، «خوش‌ییلاق»  و «اولنگ» رامیان این سه محور مسدود شده است و پلیس اجازه تردد نمی‌دهد.

رئیس پلیس‌راه استان گلستان ضمن تاکید بر این خبر اظهار کرد: در حال حاضر در محور پارک ملی گلستان نیز برف و کولاک شدید حاکم است و تردد به کندی در جریان است.

علی عبدی بیان کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم سفرهای غیرضروری خود را لغو کنند و به مسیرهای کوهستانی به هیچ عنوان مراجعه نکنند.

وی گفت: رانندگان عزیز باید بر این نکته توجه کنند که در فصل سرما و زمستان برای تردد در جاده‌های کشور به ویژه جاده‌های کوهستانی حتما قبل از حرکت باید از سالم بودن خودرو به‌خصوص سیستم گرمایشی اطمینان حاصل کرده و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس‌راه استان گلستان تصریح کرد: تقاضا داریم رانندگان ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ، طریقه استفاده از آن را نیز آموزش دیده تا بتوانند در مواقع ضروری از آن استفاده کنند.

عبدی گفت: تمامی تیم‌های پلیس‌راه، هلال احمر و اورژانس در حالت آماده‌باش هستند و در مسیرهای کوهستانی استان نیز به صورت ویژه مستقر شدند.

وی افزود: از مسافران تقاضا داریم در صورت بروز یا مشاهده حوادث رانندگی موضوع را به سرعت به شماره ۱۱۰ پلیس و یا ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر و یا ۱۱۵ اورژانس اطلاع‌رسانی کنند.

همچنین مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران محور گرگان به شاهرود - توسکستان، محور آزادشهر به شاهرود - خوش‌ییلاق، محور رامیان به شاهرود- اولنگ و محور جاده روستایی زیارت گرگان برای ایمنی کاربران جاده‌ای تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام کرد.

لازم به ذکر است به دلیل شدت بارش برف در گرگان نیز محور «ناهارخوران» و «زیارت» مسدود شده و ترافیک سنگین در محور زیارت حاکم است.

به گزارش فرتاک نیوز، فرماندار گرگان از مردم خواست تا به این مسیر مراجعه نکنند، حجم بالای ترافیک در ناهارخوران، تردد خودروهای انتظامی و امدادی را با مشکل مواجه کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۴۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان