//
کدخبر: ۲۱۱۰۳۴ //

تصادف در جاده مرگ ۳ مصدوم برجای گذاشت

جاده بدون دست اندازی که از وسط روستای غدیر بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه می گذرد بی شباهت به جاده مرگ نیست.

تصادف در جاده مرگ 3 مصدوم برجای گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

روستای غدیر از توابع بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه است که در مسیر جاده ترانزیتی و پر رفت وآمد به سمت عسلویه و کریدور جنوب کشور واقع شده که در هر دو طرف جاده منازل مسکونی واقع شده است.

امروز نیز چندمین تصادف  وحشتناک بین دو خودرو پژو در صورت گرفت و در این حادثه سه نفر به شدت مصدوم شدند و لحظاتی پیش به بیمارستان اعزام شدند.

چندماه پیش دقیقا در همین مکان سه نفر عضو یک خانواده که  سرنشین  یک خودرو سواری بودند کشته شدند.

دوسال پیش نیز یکی از اهالی روستا که پیاده از عرض جاده عبور میکرد درنتیجه سرعت بالای یک خودرو سواری برخورد کرد و در دم فوت شد.

جای وحشتناک قضیه آنجاست که کوچکترین انحراف از جاده ممکن است منجر به برخورد با عابران و کودکان و موتورسواران روستا شود تا جاییکه امروز و در پی این تصادف قطعه ای  از خودرو به مادر پیری از اهالی این روستا که در نزدیکی جاده درحال پیاده روی بود  برخورد و جراحت ایجاد کرد.

اهالی این روستا نیز علل اصلی این تصادفات را نبود سرعتگیر در مسیر این جاده که در وسط منطقه مسکونی میباشد عنوان کردند.

با وجود ناراضایتی اهالی روستا و پیگیری های دهیار و شورای اسلامی روستا و  بخشدار این بخش و درخواست‌های مکرر نصب سرعت‌گیر بارها در شورای ترافیک نیز رده شده است.

فواد مرادزاده بخشدار بخش شیبکوه نیز، عنوان داشت: این موضوع  و درخواست سرعتگیر در گذشته در شورای ترافیک شهرستان بندرلنگه نیز مطرح شد که مورد مخالفت قرار گرفته است.

وی افزود: البته مسؤولانی که با این سرعت‌گیر مخالفت داشته اند دلایل خاص خودشان را نیز عنوان کرده اند ولی با این حال مجددا نیز مکاتباتی در همان سال‌ها صورت گرفت.

بخشدار شیبکوه یادآور شد: مجددا این نیز این موضوع در دستور کار بخشداری قرار گرفته که مکاتباتی نیز انجام شده تا دوباره این مورد در شورای ترافیک مطرح شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۰۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان