//
کدخبر: ۲۱۹۷۷۹ //
رئیس پلیس راه ایلام؛

‍ ترافیک روان در جاده های ایلام و منتهی به پایانه مرزی مهران / تردد ۳۲۰ هزار خودرو در مهران

رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه در چند روز مانده به اربعین حسینی، ترافیک در جاده های ایلام و منتهی به پایانه مرزی مهران روان است، گفت:در حال حاضر، همه مسیرها باز است.

‍ ترافیک روان در جاده های ایلام و منتهی به پایانه مرزی مهران / تردد ۳۲۰ هزار خودرو در مهران

 سرهنگ" رضا همتی زاده" در گفت و گو با خبرنگار فرتاک نیوز اظهار داشت:کلیه مسیرهای منتهی به مرز مهران با دوربین‌های پایش تصویری رصد می‌شود.

 وی ادامه داد: بیش از ۹۰ اکیپ  گشت خودروئی فعال هستند و به صورت شبانه روز به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند.

 سرهنگ همتی زاده با بیان اینکه در طول ۱۳ روزه اول ماه صفر ، بیش از ۲۰۰ هزار خودروی سواری و بیش از ۱۱ هزار اتوبوس وارد شهر مهران شده  است، گفت:  در مجموع حدود ۳۲۰ هزار تردد خودروئی در ورودی و خروجی شهر مهران ثبت شده است .

این مقام انتظامی با اشاره به افزایش چند برابری ترددات زائران در شهر مهران، گفت: پلیس در روزهای آینده با توجه به شرایط انجام شده در نظر دارد اگر بار ترافیک سنگین بود ، محدودیت‌هایی را در سطح جاده های استان  و با یک طرفه کردن مسیر مهران_ ایلام و ایلام به سرابله انجام دهد.

 وی با درخواست همکاری  مردم در چند روز آینده با پلیس، تصریح کرد: ایجاد موکب و محل های  توزیع نذورات در غیر از مکان های مشخص شده ،ممنوع است چرا که باعث وقوع  گره های ترافیکی خواهد شد.

 رئیس پلیس راه استان، افزود: در حال حاضر بعضی از رانندگان جهت  استراحت در حاشیه جاده ها توقف کرده که این کار باعث ترافیک و ایجاد گره شده  است.

 سرهنگ همتی زاده به زائران توصیه کرد: رعایت سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند و در حالت خستگی و خواب آلودگی به هیچ وجه رانندگی نکرده و در صورت امکان هر دو ساعت یک بار در حاشیه جاده ها و مکان های امن توقف و به استراحت کوتاهی پرداخته تا از تصادفات ناگوار جلوگیری کنیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۷۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان