//
کدخبر: ۲۹۲۹۹۴ //
درخواست استاندار کرمانشاه از رییس بنیاد مستضعفین:

احداث سه پروژه صنایع تبدیلی کشاورزی در سامانه گرمسیری/ کارخانه لبنیات جهت استفاده از شیر خام تولیدی در استان و کارخانه تولید لاستیک

استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در جهت ایجاد اشتغال و استفاده از منابع استانی درخواست هایی را به رییس بنیاد مستضعفین ارائه داد.

احداث سه پروژه صنایع تبدیلی کشاورزی در سامانه گرمسیری/ کارخانه لبنیات جهت استفاده از شیر خام تولیدی در استان و کارخانه تولید لاستیک

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور پرویز فتاح رییس بنیادمستضعفین امروز (دوم دی ماه ۹۹) در سالن شهدای استانداری برگزار شد.

به گزارش فرتاک نیوز، هوشنگ بازوند؛ استاندار کرمانشاه در ابتدای این مراسم اظهار داشت: افتتاح پروژه هایی که امروز توسط دکتر فتاح در استان انجام شد از مصوبات سفر مقام معظم رهبری بود و هدیه خوبی به استان کرمانشاه است

استاندار کرمانشاه در ادامه افزود: طرح سامانه گرمسیری بزرگترین پروژه عمرانی با حدود ۸۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده که اگر پروژه صنایع تبدیلی کشاورزی در آن احداث شود به دلیل نزدیک بودن به بازار عراق و با تصویب منطقه آزاد قصرشیرین می تواند ارزش افزوده خوبی در این منطقه ایجاد کند که درصورت همکاری بنیاد مستضعفان ۵۰ درصد یارانه تسهیلات را در اختیارشان قرار خواهیم داد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در حوزه دامپروری، فروش شیر در استان به صورت خام است اگر بنیاد مستضعفان برای ایجاد کارخانه لبنیاتی کمکی انجام دهد زیر ساخت های آن را تامین خواهیم کرد.

ایشان احداث کارخانه لاستیک را نیاز استان دانست و گفت: اگر مساعدت بنیاد در این زمینه انجام گیرد زیر ساخت ۵۰ هزار تنی لاستیک را تامین خواهیم کرد.

مقام ارشد استان در ادامه پروژه ایجاد کارخانه قند در استان را یکی دیگر ازنیازهای استان برشمرد و بیان داشت: چغندرقند تولید شده در استان گاها به استانهای همجوار ارسال می شود که در صورت ایجاد کارخانه قند در استان این محصولات در داخل استفاده‌خواهد شد و کمک شایانی در این زمینه انجام خواهد گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۹۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان