//
کدخبر: ۲۹۲۹۹۳ //
رئیس بنیاد مستضعفان :

آمادگی ساخت ۶ هزار واحد مسکونی رایگان در استان را داریم/نظام جمهوری اسلامی برای تحول نیاز به کارهای بزرگ دارد /مسئولین کرمانشاه برای دریافت سهمیه کشوری مسکن محرومین اقدام نمایند

رئیس بنیاد مستضعفان از آمادگی این بنیاد برای ساخت ۶۰۰۰ واحد مسکونی رایگان در استان کرمانشاه خبر داد.

آمادگی ساخت ۶ هزار واحد مسکونی رایگان در استان را داریم/نظام جمهوری اسلامی برای تحول نیاز به کارهای بزرگ دارد /مسئولین کرمانشاه برای دریافت سهمیه کشوری مسکن محرومین اقدام نمایند

 پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که امروز (دوم دیماه ۹۹) با حضور استاندار کرمانشاه و روسای ادارات دولتی در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت : نظام جمهوری اسلامی برای تحول نیاز به کارهای بزرگ دارد و انتقاد به دولت و نظام را باید از خودمان شروع کنیم.

به گزارش فرتاک نیوز، رییس بنیاد مستضعفان افزود: در سیل و زلزله سرپل ذهاب تابع استاندار کرمانشاه بودیم و هر آنچه که مقدور بود در اختیار ایشان قرار دادیم هم اکنون نیز زمینی به مساحت ۴۷ هکتار در کرمانشاه داریم که در صورت اخذ مجوز تغییر کاربری آمادگی ساخت ۶۰۰۰ واحد مسکونی رایگان برای محرومین استان را داریم و اگر زمین های دیگری متعلق به بنیاد مستضعفان هم قابلیت ساخت مسکن محرومین را داشته باشد مجوز آن را صادر خواهیم کرد و در این زمینه کوتاهی نمی کنیم.

فتاح طرح گرمسیری را پروژه بزرگی دانست که هر کشوری توانایی انجام آن را ندارد و گفت: کرمانشاه استعدادهای زیادی دارد که با اتحاد و همگرایی و استفاده از ظرفیت های کشوری می تواند به رشد و بالندگی برسد هر چند که ظرفیت بنیاد محدود است ولی در این زمینه برای رشد کرمانشاه از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بنیاد مستضعفان با کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی و تفاهم نامه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در زمینه تامین ۵ هزار واحد مسکونی محرومین در کشور از مسئولین استانی خواست برای پیگیری سهم استانی خود اقدام نمایند و سهمی از این مصوبات را برای استان کرمانشاه اخذ نمایند.

وی کارخانه قوطی سازی در استان کرمانشاه را طرح خوبی در زمینه اشتغال و سرمایه گذاری دانست و گفت: برای توسعه و تجهیز این طرح در استان تلاش خواهیم کرد و آمادگی سرمایه گذاری در این زمینه را داریم.

ایشان همچنین از آمادگی این بنیاد برای پرداخت وام قرض الحسنه به صورت فردی برای ایجاد اشتغال در استان خبر داد و خاطر نشان کرد : از هر طرح جدید که سبب ارتقا استان شود حمایت می کنیم .

رییس بنیاد مستضعفان در ادامه با اشاره به تامین ۲۰۰ هزار تن سیمان برای ساخت مسکن محرومین خاطر نشان کرد : برای تامین سیمان مورد نیاز ساخت مسکن مناطق محروم هیچ مشکلی وجود ندارد و در صورت اعلام اقدام خواهیم نمود.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۹۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان