//
کدخبر: ۲۹۱۵۷۴ //

روز پرستار به فرصتی برای قدردانی از پرستاران تبدیل شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: روز پرستار را به فرصتی برای قدردانی از پرستاران تبدیل کنیم به گونه‌ای که خستگی این ماه‌های پر مشغله از این قشر زحمتکش گرفته شود.

روز پرستار به فرصتی برای قدردانی از پرستاران تبدیل شود

منوچهر حبیبی روز شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت روز پرستار، افزود:  به برکت این روز و به پاس تلاش پرستاران و کادر درمان وضعیت ما نسبت به شرایط سخت کرونایی گذشته بهتر شده است و باید برای قدردانی از این قشر، همه فضاهای مجازی و حقیقی آماده باشند.

جانشین ستاد استانی مقابله با کرونای استان با اشاره به زحمات مدافعان سلامت، بیان داشت: پرستاران با کار بزرگی که برای مقابله با کرونا انجام دادند مردم به وجود آنها افتخار می‌کنند.

به گزارش فرتاک نیوز، معاون استاندار قزوین اظهار داشت: با تمام هجمه‌ها، محدودیت‌ها و تحریم‌هایی که در کشور ما وجود دارد، به مدد الهی و تلاش و ایثار کادر پزشکی و درمان، همراهی مردم و اعتماد مردم به مسوولان، درخصوص پیشگیری و مقابله با کرونا موفق عمل شده است.

حبیبی تاکید کرد: فضای مجازی باید آماده تکریم جایگاه پرستاران باشد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با تمام ظرفیت در این صحنه حضور یابد تا با ایجاد محتوای مناسب، رسانه‌ها بتوانند نقش خود را در راستای تکریم جایگاه پرستاران ایفا نمایند.

معاون سیاسی استاندار گفت: در این راستا از ۱۰ نفر از پرستاران به نمایندگی از سایر پرستاران استان با حضور استاندار و مسوولان استانی تجلیل خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد:همچنین باید فضای شهری از سوی شهرداری قزوین در راستای تکریم و قدردانی از تلاش پرستاران آماده شود و صدا و سیما برنامه‌های مناسب با روز پرستار را با انجام مصاحبه با پرستاران و رییس دانشگاه تهیه نماید.

حبیبی افزود: سرکشی از خانواده پرستاران شهید جهت تجلیل از این خانواده‌ها توسط مسئولان انجام خواهد شد تا شاید بتوان از گوشه‌ای از تلاش‌ها و زحمات این قشر زحمتکش قدردانی کرد.

روز پرستار امسال پنجم جمادی الاولی زادروز حضرت زینب کبری سلام الله علیها برابر با یک شنبه،  ۳۰ آذرماه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۵۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان