//
کدخبر: ۲۹۱۴۱۹ //

برگزاری کلاس‌ حضوری در مدارس ۱۵ شهرستان خراسان رضوی

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی با اشاره به برگشت وضعیت کرونا در 15 شهرستان این استان به حالت زرد، گفت: مدارس این شهرستان‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مجاز به برگزاری کلاس‌های حضوری خواهند بود.

برگزاری کلاس‌ حضوری در مدارس 15 شهرستان خراسان رضوی

به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده در تشریح  وضعیت کاری مدارس و ادارات آموزش‌وپرورش خراسان رضوی از روز شنبه ۲۲ آذرماه اظهار کرد: با توجه به اینکه بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا، وضعیت شهرستان‌های استان خراسان رضوی تغییر کرده است ، بنابراین از روز شنبه ۲۲ آذرماه تا پایان هفته آتی روند کاری مدارس و ادارات آموزش‌وپرورش در این استان تغییر کرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی یادآور شد:  در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی آموزش به‌صورت غیرحضوری ادامه خواهد یافت و کادر اجرایی مدارس به‌صورت ۵۰ درصد در مدارس حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد:  مدیران مدارس در این شهرستان‌ها برای استمرار مطلوب آموزش‌های مجازی به نحو مقتضی برنامه‌ریزی خواهند کرد.

به گزارش فرتاک نیوز، خدابنده بابیان اینکه در شهرستان‌های با وضعیت زرد مدارس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مجاز به برگزاری کلاس‌های حضوری خواهند بود، ابراز کرد: در این شرایط حضور در کلاس برای دانش آموزان اختیاری است و در صورت تشکیل کلاس‌های حضوری کادر اجرایی و آموزشی نیز حضور خواهند داشت و چنانچه کلاس حضوری برگزار نشود کادر مدرسه به‌صورت دوسوم حاضر خواهند شد.

 وی تأکید کرد: در این شرایط نیز آموزش‌های غیرحضوری به نحو مقتضی ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی در خصوص فعالیت ادارات آموزش‌وپرورش در این استان خاطر نشان کرد: ادارات آموزش‌وپرورش نیز در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی به تشخیص روسای ادارات ۵۰ درصد کارکنان و در شهرستان‌های با وضعیت زرد دوسوم کارکنان اداری مشغول به خدمت خواهند شد.

گفتنی است بر اساس اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و انتشار جدول رنگ‌بندی رسمی شهرستان‌های کشور، شهرستان‌های باخرز، بجستان، بردسکن، تربت‌حیدریه، چناران، خلیل‌آباد، رشتخوار، سبزوار، سرخس، قوچان، کاشمر، کوهسرخ، گناباد و مشهد در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های بینالود، تایباد، تربت‌جام، جغتای، جوین، خواف، خوشاب، داورزن، درگز، زاوه، صالح‌آباد، فریمان، فیروزه، کلات و مه ولات در وضعیت زرد قرار دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۴۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان