//
کدخبر: ۲۹۰۶۶۳ //
دادستان کرمانشاه اعلام کرد:

دستگیری ۴ هنجار شکن در کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری چهار نفر از عوامل تهیه فیلم های مبتذل در اماکن تاریخی کرمانشاه خبرداد.

دستگیری 4 هنجار شکن در کرمانشاه

شهرام کرمی با اعلام این خبر اظهارکرد: اخیرا کلیپ هایی از کرمانشاه در فضای مجازی منتشر شده که در یکی از آنها یک مغازه عرضه پوشاک از مانکن زنده خانم بدون حجاب اسلامی برای تبلیغات خود استفاده می کند.

به گزارش فرتاک نیوز،  وی افزود: همچنین در کلیپ مبتذل دیگری یک مدلینگ زن در یکی از بناهای تاریخی استان که جنبه مذهبی دارد و مورد احترام مردم کرمانشاه است، برنامه تبلیغاتی اجرا می کند.

 دادستان کرمانشاه با بیان اینکه کلیپ توسط یک گروه تهیه شده، اضافه کرد: پس از انتشار این فیلم های غیراخلاقی به سرعت دستور پیگیری و شناسایی عوامل آن را به ضابطین دستگاه قضایی استان دادیم که با انجام اقدامات اطلاعاتی امروز(16 آذر) چهار نفر از این عوامل از جمله دو زن مانکن و دو نفر از تصویربرداران دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: پرونده قضایی برای این چهار نفر تشکیل شد و هم اکنون جهت سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می برند.

 کرمی در ادامه با تاکید براینکه دستگیری سایر عوامل نیز در دستور کار قرار گرفته، اعلام کرد: به همه هنجارشکنان اخطار می دهیم و تاکید می کنیم که اجازه نخواهیم داد که کرمانشاه جولانگاه چنین افراد فریب خورده ای شود.

وی یادآور شد: کرمانشاه از دیرباز مسیر تردد زائرین اباعبدالله الحسین بوده و مردم این استان شهره به دینداری و محبت اهل بیت هستند، بنابراین با چنین اقدامات هنجارشکنانه ای قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۶۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان