//
کدخبر: ۲۹۰۵۸۳ //

کاشت بذر بلوط توسط کوهنوردان پاوه ای

یک اکیپ از کوهنوردان شهرستان پاوه با حضور در زیستگاه های طبیعی شهرستان بمدت 10 روز اقدام به کاشت بذر بلوط در این مناطق کردند.

کاشت بذر بلوط توسط کوهنوردان پاوه ای

 به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، محمد اخگرزاده رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاوه گفت: یک اکیپ از کوهنوردان شهرستان پاوه با حضور در زیستگاه های طبیعی شهرستان بمدت 10 روز اقدام به کاشت بذر بلوط در این مناطق کردند.

به گزارش فرتاک نیوز، وی افزود: اعضاء فعال گروه کوهنوردی نور در پاوه که همگی از همیاران و دوستداران طبیعت هستند در یک اقدام زیبای محیط زیستی به مدت 10 روز اقدام به کاشت بذر بلوط در زیستگاه های طبیعی شهرستان پاوه کردند.

اخگرزاده تصریح کرد: اقدام این عزیزان به منظور بیان و نمایاندن حس مسئولیت و حساسیت خود نسبت به حفاظت و صیانت از محیط زیست طبیعی به شهروندان و عموم مردم صورت گرفت.

این مقام مسئول در ادامه افزود: این بذرهای بلوط در زیستگاه های طبیعی مناطقی همچون ناناویژه، هال دشه، نوریاب، بوزین و مره خیل و ... کاشت شدند.  

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پاوه در پایان از اقدام ارزشمند گروه کوهنوردی نور شهرستان پاوه مبنی بر کاشت بذر بلوط و بیان حس مسئولیت پذیری خود نسبت به محیط زیست برای عموم مردم به منظور ترویج فرهنگ محیط زیست قدردانی کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۵۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان