//
کدخبر: ۲۸۹۵۷۹ //

اعلام محدودیت‌های جدید ترافیکی در قزوین

کمیته هماهنگی امور ترافیکی و تردد وسائل نقلیه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین شامگاه شنبه محدودیت‌های جدید ترافیکی را اعلام کرد.

اعلام محدودیت‌های جدید ترافیکی در قزوین

رییس کمیته هماهنگی امور ترافیکی و تردد وسائل نقلیه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین در این خصوص گفت: براساس مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونای استان و در راستای تحقق حداکثری اهداف طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت بیماری از فردا محدودیت‌های جدید ترافیکی در استان اعمال می‌شود.

به گزارش فرتاک نیوز، علی فرخزاد گفت: طبق این محدودیت‌ها ورود و تردد خودروهای شخصی با پلاک‌های بومی و غیر بومی از شهرهای قرمز به دیگر شهرهای کشور و استان ممنوع است و متخلفان با جریمه یک میلیون تومانی در هر ۲۴ ساعت اعمال قانون می‌شوند.

وی افزود: تردد خودروهای شخصی به استثنا خودروهای مجاز و دارای تاییدیه فرمانداری هر شهر از ساعت ۲۱ تا چهار صبح در سطح معابر شهرهای تابعه استان ممنوع است و در صورت تخلف با جریمه ۲۰۰ هزار تومانی اعمال قانون خواهند شد.

فرخزاد گفت: در صورت ضرورت سفر و تردد بین شهری می‌بایست به دلیل ممنوع نبودن تردد از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی مطابق مصوبات در ساعات مجاز، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی و حداقل مسافر انجام پذیرد.  

معاون استاندار افزود: استقرار پلیس راه و راهور در مبادی خروجی شهرها جنبه ارشادی و ممانعت از ادامه سفر را دارد ولی خودروها در مبادی ورودی شهرهای سطح استان، مطابق قانون، کنترل و با جدیت با متخلفان برخورد خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۵۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان