//
کدخبر: ۲۸۹۵۷۷ //

یک تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: طی هفته گذشته ماموران پلیس در خراسان جنوبی یک تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند.

یک تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد

سردار ناصر فرشید اظهار کرد: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی طی یک هفته گذشته یک تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و مأموران ۱۵۳ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

به گزارش فرتاک نیوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۹ هزار و ۲۳۰ لیتر سوخت قاچاقچیان طی یک هفته کشف شده است، افزود: ماموران در این زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده های نفتی نیز ۷۱ قاچاقچی را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری ۸۰ سارق طی هفته گذشته، تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به ۱۸۴ فقره سرقت در خراسان جنوبی اعتراف کرده‌اند.

فرشید به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: طی هفته گذشته ۱۶۰ خودرو و ۸۱ موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شده است.

فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۰۵ کیلو و۴۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک کامیون در شهرستان خوسف خبر داد.

فرشید افزود: مأموران یگان امداد شهرستان خوسف هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون کشنده مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

وی بیان کرد: مأموران در بازرسی از کامیون ۳۰۵ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف و در این رابطه راننده کامیون را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری مردم در این زمینه با نیروی انتظامی تداوم یابد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۵۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان