//
کدخبر: ۲۸۹۲۳۱ //
در بستر شبکه شاد

جزییات برگزاری اولین جشنواره فرهنگی و هنری «دختران امروز» اعلام شد

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه جزییات برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری" دختران امروز" در شبکه آموزشی شاد را اعلام کرد .

جزییات برگزاری اولین جشنواره فرهنگی و هنری «دختران امروز» اعلام شد

رضا شیرزادی رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه در تشریح نحوه برگزاری اولین جشنواره فرهنگی و هنری «دختران امروز» گفت: جشنواره فرهنگی هنری و هنری دختران امروز در سطح ملی با هدف هویت یابی دختران و هم چنین نشان دادن نقش آنان در ایجاد فضای سرشار از نشاط و امید و همبستگی در خانواده اجرا می‌شود.

به گزارش فرتاک نیوز، وی افزود: از اهداف کیفی این جشنواره تقویت نقش دختران در ایجاد فضای بانشاط و سرشار از مهربانی وامید در خانواده، هویت یابی و شکوفایی استعداد و خلاقیت دختران دانش آموز، بازآفرینی نقش دختران در خانواده در دوران پساکرونا و انعکاس و ماندگار کردن صحنه‌های جذاب و تاثیرگذار از نقش دختران و خانواده در دوران کرونا است.

شیرزادی اظهار داشت: دانش آموزان دختر در تمامی دوره‌های تحصیلی مخاطبین اصلی این جشنواره هستند، دانش‌آموزان شرکت کننده در اولین جشنواره فرهنگی و هنری" دختران امروز"، می‌توانند با عضویت در کانال جشنواره در شبکه شاد به آدرس http://shad.ir/dokhtaraneemrooz آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۱۷ دیماه ۱۳۹۹ در دو بخش هنر‌های تجسمی (عکاسی)، فیلم و هنر‌های نمایشی، فیلم کوتاه (مستند، داستان، پویانمایی، نماهنگ) و فیلم بلند داستانی به دبیران مشخص شده هر بخش ارسال نمایند.

شایان ذکر است؛ اختتامیه جشنواره و تقدیر از برگزیدگان همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۲۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان