//
کدخبر: ۲۸۹۲۱۱ //

اقامه نماز جمعه در تمام شهر و روستاهای یزد لغو شد

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه در تمام روستاها و شهرهای استان یزد لغو و برای هفته‌های آینده متناسب با وضعیت شیوع کرونا برنامه‌ریزی و اطلاع رسانی می‌شود.

اقامه نماز جمعه در تمام شهر و روستاهای یزد لغو شد

حجت‌الاسلام سید جمال‌الدین نجم‌الهدی با بیان این‌که تمام تصمیمات شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مبنی بر برگزاری و یا لغو نماز جمعه با هماهنگی ستاد استانی مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا انجام می‌شود، اظهار کرد: قطع چرخه شیوع ویروس کرونا در گرو همکاری و همراهی مستمر آحاد مردم در استان یزد و کشور است.

به گزارش فرتاک نیوز، وی افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده و با توجه به وضعیت استان در بحث شیوع کرونا فردا هفتم آذرماه نیز برای هفتمین هفته متوالی نماز جمعه در ۲۸ شهر و روستای استان یزد اقامه نمی‌شود.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد با بیان این‌که بحث لغو نماز جمعه استان از نهم اسفندماه سال گذشته به صورت غیرمستمر و متناسب با شرایط در دستور کار این شورا قرار گرفته است، گفت: حفظ سلامتی شهروندان و نمازگزاران تنها دلیل لغو نماز عبادی سیاسی جمعه در استان است.

حجت الاسلام نجم‌الهدی در پایان خاطرنشان کرد: طبق مصوبه ستادی ملی مقابله با کرونا تا پایان محدودیت‌های دو هفته‌ای اقامه نماز جمعه در تمام شهرها و روستاهای استان یزد لغو و بعد از آن هم با مصوبه ستاد استانی و متناسب با شرایط استان برنامه‌ریزی می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۲۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان