//
کدخبر: ۲۸۹۱۵۰ //

۴۴۸ نانوایی متخلف در مشهد پلمب شدند

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای شیوع کرونا ۴۱ هزار و 94 فقره بازرسی از نانوایی‌های مناطق زیرپوشش این دانشگاه انجام و 448 نانوایی متخلف در این مدت پلمب شدند.

448 نانوایی متخلف در مشهد پلمب شدند

به نقل از وبدا، مهندس علی اصغر حسنی اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا ۴۱ هزار و 94 فقره بازرسی از نانوایی‌های مناطق زیرپوشش این دانشگاه انجام و 448 نانوایی متخلف در این مدت پلمب شدند.

به گزارش فرتاک نیوز، مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۴ هزار نانوایی در مناطق زیرپوشش این دانشگاه فعالیت دارند که به‌ صورت مستمر تحت نظارت و بازرسی قرار دارند و چنانچه عدم رعایت اصول بهداشتی در نانوایی که یکی از محل‌های انتقال ویروس کرونا به شمار می‌رود مشاهده شود برخورد قانونی با متخلفان آن نانوایی صورت می‌پذیرد.

وی تاکید کرد: براساس دستورالعمل‌های تعیین شده پرداخت هزینه نان با استفاده از کارت‌خوان و صرفاً توسط خود مشتری باید انجام شود، از سوی دیگر در هر نانوایی باید یک فروشنده برای دریافت وجه نقد به کار گرفته شود و این فرد به هیچ عنوان نباید در حوزه‌های تهیه و توزیع نان در تماس و ارتباط مستقیم باشد.

حسنی با اشاره به اینکه این مجموعه در زمینه حفظ سلامت مردم که مهم‌ترین وظیفه و مسئولیتش است با هیچ کسی تعارف ندارد، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه نانوایی‌ها موضوع را به شماره‌های ۱۹۰ و ۱۹۱ اطلاع‌رسانی کنند تا بلافاصله مورد پیگیری قرار گرفته و با متخلفان برخورد قانونی پذیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۱۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان