//
کدخبر: ۲۸۸۸۲۶ //

۹ واحد صنفی متخلف در رفسنجان پلمپ شدند

بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان گفت: در راستای گشت کمیته صیانت از حقوق عامه و همچنین گشت مبارزه با بیماری کووید۱۹، تعداد ۹ واحد صنفی متخلف در رفسنجان پلمپ شد.

۹ واحد صنفی متخلف در رفسنجان پلمپ شدند

بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان غروب سوم آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز عصر در راستای گشت کمیته صیانت از حقوق عامه و همچنین گشت مبارزه با بیماری کووید۱۹، متأسفانه تعدادی از صنوف در سطح شهر که در ایام کرونا مجاز به بازبودن، نیستند، نسبت به بازگشایی مغازه های‌ خود اقدام کرده بودند که این صنوف تعطیل و پلمب شدند.

به گزارش فرتاک نیوز،محمد قریب افزود: در همین راستا ۹ واحد صنفی پلمب و چندین واحد صنفی نیز تعطیل شد که به اصناف مجاز هم تذکرات لازم داده شد. در مواردی که نیاز بود پرونده تشکیل و حسب مورد در دادسرای عمومی و انقلاب و تعزیرات موضوع رسیدگی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اصناف و کسبه رفسنجان به خاطر سود کم جان خود و خانواده هایشان را به خطر نیندازند، افزود: از مغازه داران درخواست داریم که به مقررات و مصوبات ستاد کرونا پایبند بوده و نسبت به بازگشایی مغازه هایشان اقدام نکنند.

قریب خاطرنشان کرد: بالاخره با بازگشایی اصناف، یک شخص حقیقی زیر سؤال می رود و این افراد بهتر است با آبروی خود بازی نکنند و برای ما هم این موضوع چندان خوشایند نیست که با آنها چنین برخورد شود.

بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان عنوان کرد: امشب یکی از واحدهای صنفی که مجاز به بازگشایی بود اما مبادرت به فروش متادون و نگهداری متادون می کرد، که این واحد صنفی تعطیل شد و افراد متخلف بازداشت شدند و پرونده به دادسرا فرستاده شد.

قریب تصریح کرد: خوشبختانه اکثر اصناف رفسنجان همکاری لازم را داشتند و اصناف غیرمجاز هم که باید تعطیل باشند، نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کرده اند.

به گزارش ایسنا، در بازدید عصر امروز علاوه بر بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب، رئیس اداره اماکن، نمایندگان ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات و بهداشت نیز حضور داشتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۸۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان