//
کدخبر: ۲۸۸۷۵۴ //

خروج مرغ از کرمانشاه ممنوع شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: به منظور تنظیم بازار، خروج مرغ از استان از امروز (دوشنبه سوم آذر) ممنوع است.

خروج مرغ از کرمانشاه ممنوع شد

 هدایت حاتمی روز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: همچنین به منظور جلوگیری از توزیع مرغ زنده در خارج از شبکه و کاهش روند زنده فروشی تردد خودروهای حامل مرغ در سطح استان نیز باید با نظارت دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

به گزارش فرتاک نیوز، وی افزود: دامپزشکی مسوول مستقیم نظارت بر این روند می شود و دستگاه های نظارتی همچون ناجا نیز با آن همکاری خواهد کرد.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به دلایل افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار گفت: وزارت جهاد کشاورزی نیز بدون برنامه ریزی در زمینه تولید مرغ اقدام کرد زیرا زمانی که جوجه ریزی ها در مهر ماه کاهش پیدا کرده بود، افزایش قیمت مرغ در ماه های آینده قابل پیش بینی بود.

حاتمی با تاکید بر اینکه مرغ تولیدی در مرغداری ها باید وارد بازار شود، تصریح کرد: در صورتی که مرغداری ها مرغ تولیدی خود را در اختیار کشتارگاه ها قرار ندهند تعهد خود برای تامین نهاده های دامی را از آنها می گیریم.

وی یادآور شد: ۴۳۳‌ تن مرغ در انبارهای سازمان پشتیبانی امور دام موجود است و می توانیم تا ۹ روز آینده مرغ منجمد مورد نیاز بازار را تامین کنیم.

معاون استاندار کرمانشاه به دستگاه های متولی دستور داد: روزی ۴۰ تن مرغ در بازار توزیع شود تا بتوانیم در چند روز پیش رو قیمت مرغ را کنترل کنیم.

حاتمی همچنین با اشاره به افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار اظهارداشت: عصر امروز نشستی به منظور تنظیم و کاهش قیمت گوشت قرمز در استانداری برگزار و در خصوص راهکارها تصمیم گیری می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۷۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان