//
کدخبر: ۲۸۷۸۷۷ //
استاندار سمنان خبر داد:

۴۵۰ میلیارد تومان از محل ملی و سفرهای ریاست‌ جمهوری به استان سمنان تخصیص یافت

استاندار سمنان گفت: ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ملی و سفرهای ریاست جمهوری از ابتدای فروردین ۹۹ تاکنون به استان سمنان تخصیص یافت.

۴۵۰ میلیارد تومان از محل ملی و سفرهای ریاست‌ جمهوری به استان سمنان تخصیص یافت

به گزارش فرتاک نیوز  ، علیرضا آشناگر روز سه‌شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری افزود: اعتبارهای خوبی در ماه های گذشته از محل های مختلف برای توسعه استان تخصیص یافت که باید از این اعتبارها برای رفع مشکلات زیرساختی و تکمیل طرح‌های مصوب ، نهایت بهره را برد.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارهای ملی برای تکمیل طرح های عمرانی تلاش کنند و در کنار اعتبارهای استانی به جذب اعتبار از محل های دیگر توجه شود.

استاندار سمنان ضمن توصیه نسبت به اختصاص اعتبار به بخش های بهداشت و درمان، محیط زیست و دانشگاه ها از محل اعتبارهای متوازن سال ۱۴۰۰ گفت : تاکنون فروش ۶۰ مورد از اموال دستگاه های اجرایی در جلسه استانی فروش اموال مصوب شد که از این تعداد ۴۶ مورد در وزارت اقتصاد و دارائی مورد بحث و تصویب قرار گرفت.

استاندار سمنان تصریح کرد: براساس آمار تاکنون ۹ مورد از اموال مازاد شناسایی شده استان سمنان به ارزش ۵۰ میلیارد ریال به فروش رسیده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۸۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان