//
کدخبر: ۲۸۷۸۴۳ //
معاون استاندار کرمانشاه:

دستگاه های اجرایی برای پیشرفت و توسعه از تفکر بخشی نگری دوری کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: دستگاه های اجرایی ضمن حذف نگاه بخشی نگری و رقابت با یکدیگر به دنبال هم افزایی و استفاده از پتانسیل های ویژه استان به منظور رسیدن به اهداف کلان با رویکرد توسعه همه جانبه باشند.

دستگاه های اجرایی برای پیشرفت و توسعه از تفکر بخشی نگری دوری کنند

 "افشین کریمی" امروز سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات بازارچه پرویز خان که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط در محل سالن جلسات استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: در بعضی از جاها دیده می شود که متاسفانه دستگاه های اجرایی به جای اینکه برای رسیدن به اهداف بالاتر و استفاده از مزیت ها و پتانسیل های ویژه استان مانند مزیت های صادراتی و تجاری با دیگر استان ها رقابت داشته باشند، با یکدیگر رقابت می کنند که همین امر مانع از رسیدن به برنامه ها و اهدف پیش بینی شده می شود.

به گزارش فرتاک نیوز، وی تاکید کرد: هر گونه مسائل و موارد استان به ویژه ظرفیت های تجاری باید بدون از تعصبات داخلی و اداری مورد بررسی قرار گیرد و همه تلاش کنند که استان بتواند از مزیت های خود به درستی استفاده کند که همین موضوع منجر به شکل گیری توسعه پایدار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات و تحقق توسعه پایدار همه باید تلاش کنیم که طرح ها و لوایح را در خدمت توسعه استان قرار دهیم، افزود: دستگاه ها تلاش کنند که بخشی نگری را از ادارات خود حذف کنند و به مسائل استان نگاه کلان داشته باشند و همواره در راستای تقویت این گفتمان برنامه های خود را دنبال کنند.

کریمی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی زمینه همکاری و هماهنگی خود را به منظور استفاده از مزیت های خاص استان با هدف رقابت با دیگر استان ها افزایش دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با اشاره به پتانسیل های خوب استان در بخش های مختلف گفت: کرمانشاه دارای مزیت های بسیار خوب می باشد که با حذف بخشی نگری و نگاه کردن کلان، این استان به جایگاه اصلی خود خواهد رسید.

وی خواستار تشکیل کمیته ای متشکل از گمرک، راهداری، ثبت اسناد و املاک، منابع طبیعی و محیط زیست به منظور مشخص شدن مالکیت بخشی هایی از بازارچه پرویز خان با محوریت فرمانداری قصرشیرین طی 10 روز آینده شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۸۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان