//
کدخبر: ۲۸۷۵۵۰ //

بازدید استاندار کرمانشاه از شرکت کیمیا ورزان مهر غرب (اسید سیتریک)

استاندار کرمانشاه به همراه مهندس دارابی؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه صبح امروز؛ 25 آبان سال جاری از شرکت کیمیا ورزان مهر غرب (اسیدسیتریک) بازدید نمود و از نزدیک با فعالیت مجدد این واحد تولیدی آشنا شد.

بازدید استاندار کرمانشاه از شرکت کیمیا ورزان مهر غرب (اسید سیتریک)

"هوشنگ بازوند"استاندار کرمانشاه در این بازدید با اشاره به این موضوع که شرکت به مدت ده سال غیرفعال بوده، افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی اعضای ستاد تسهیل و رفع مانع تولید و پیگیری‌های سازمان صمت استان پس از گذشت ده سال تولید اسید سیتریک  در کرمانشاه از سر گرفته شد.

 

به گزارش فرتاک نیوز؛ مهندس بازوند در ادامه تاکید کرد: با راه‌اندازی مجدد این واحد تولیدی بخش عمده‌ای از نیاز داخل به اسید سیتریک تامین می‌شود، که در این میان صرفه‌جویی ارزی قابل توجهی نیز به‌همراه خواهد داشت.

 شرکت کیمیا ورزان مهر غرب تولیدکننده اسید سیتریک با تکنولوژی فوگل بوش به عنوان واحد تولیدی منحصر به فرد در کشور با درصد خلوص 99/99 درصد که با ظرفیت 12هزار تن در سال و اشتغال اسمی 140نفر و ارزش سرمایه‌گذاری 1000 میلیارد تومان در شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه قرار دارد. اسید سیتریک در صنایع مختلف ازجمله داروسازی، آرایشی، کشاورزی، صنایع غذایی، تولید پالایش آب، زیست فناوری، پزشکی،کاغذ سازی، پالایش فلزات سنگین و تغذیه حیوانات کاربرد دارد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۵۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان