//
کدخبر: ۲۸۶۰۳۱ //

دکتر افسانه حسنوند عموزاده به جمع شهدای سلامت پیوست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: شامگاه چهارشنبه دکتر افسانه حسنوندعموزاده از مدافعان سلامت استان ایلام به جمع شهدا پیوست.

دکتر افسانه حسنوند عموزاده به جمع شهدای سلامت پیوست

محمد کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: شامگاه چهارشنبه دکتر افسانه حسنوندعموزاده از مدافعان سلامت استان ایلام به جمع شهدا پیوست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: شهیده دکتر افسانه حسنوندعموزاده از پزشکان حاذق و پرتلاش عرصه نبرد با ویروس خبیثه کرونا بوده است که از ابتدای شیوع این ویروس در خدمات‌رسانی به بیماران از هیچ کوششی دریغ نکرده است و نهایتاً به دلیل آلودگی به این ویروس دعوت حق را لبیک گفت.

وی، افزود: شهادت این سرباز میدان نبرد در مبارزه با کرونا ویروس علاوه بر اینکه استان ایلام را در سوگ و ماتم نشانده است اما این پیام را به شهروندان ایلامی دارد که کرونا ویروسی است که جان را نشانه گرفته است و در جان‌ستانی هیچ محدودیت سنی، شغلی و دارا و ندار را ندارد.

به گزارش فرتاک نیوز،کریمیان از مردم ایلام خواست و گفت: توصیه اکید و ضروری آن است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به قطع زنجیره این ویروس کمک کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۰۳۱ //
ارسال نظر
 
  • پروانه

    تعجب من در این است دکتر وپرستار با سواد علمی با دسترسی به داروها می میرند بعد در بازار کرمانشاه که کار می کنم تا هزار نف ر را هر روز میبینم میشناسم شان توی این د ه ماه کرنا میگن آمده یکی شون نمرده در دو پاساژ مغازه دارم همکارانی دارم بسیار سا لخورده ۷۰تا۹۰ساله دیابت دار مشکل قلب عمل باز همه جوره آخ تف می‌کنند دماغ با می‌ک شند اما خدا وکیلی از آنهایی که می‌بینم و میشناسم یکی از کسبه ی اطراف خ مدرس کرما نشاه از کرنا نمرده
    واقعا قضیه چیه دکتر چرا باید بمیرد یا پرستار زن جوان؟ای ن چطوریه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان