//
کدخبر: ۲۸۵۱۵۳ //

توهین رسانه های غربی به پیامبر (ص) نشانگر عظمت اسلام است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: توهین رسانه‌های غربی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) نشانه عجز آنان و قدرت و عظمت اسلام است.

توهین رسانه های غربی به پیامبر (ص) نشانگر عظمت اسلام است

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید احمد علم الهدی، وی روز پنجشنبه در دیدار با علمای اهل سنت خراسان افزود: قدرت های غربی امروزه اسلام را به عنوان خطر بزرگ تلقی می‌کنند و چون توان مقابله با آن را ندارند دست به توهین می‌زنند.

وی ادامه داد: اینکه کشوری خودش را مدافع حقوق بشر و روشنفکر تلقی کند اما در کمال بدبختی و بی فکری از اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) حمایت کند، نشانه عجز اوست.

به گزارش فرتاک نیوز، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بسیاری از کشورهای مسلمان کالاهای فرانسوی را از فروشگاه‌های خود خارج کردند و به خاطر این اهانت بزرگ، باهم متحد شدند.

وی افزود: استعمار آسیای غربی را از دست داده و مقاومت اسلامی به‌ وجود آمده است  و در غرب نیز اسلام گرایی توسعه پیدا کرده است این امور باعث عصبانیت شدید غرب شده است. اسلام امروز به عنوان یک مانع بزرگ سر راه زمین خواری و سلطه غرب است. 

آیت الله علم الهدی ادامه داد: مسئله وحدت از ابتدای انقلاب برای ما ضروری و حائز اهمیت بوده است و بابت این امر شهدای بسیار داده‌ایم، انقلاب اسلامی هزینه ۴۰ ساله داده و پای دفاع از مسلمانان ایستادگی کرده است.

وی گفت: باید مراقب تفرقه‌ها باشیم و از دین ناب محمدی جدا نگردیم و نگذاریم دشمن در عقاید و باورهای ما دست ببرد. در عرصه عقاید و باورها در حوزه کلام و فقه، اختلافاتی وجود دارد اما نباید مانع وحدت شود.

امام جمعه مشهد افزود: علما باید در خطابه ها جوانان را به سوی پیغمبر (ص) و به وحدت سوق دهند تا در مقابل این توهین ها ایستادگی کنند. میدان امروز ما ، میدان جنگ نرم است که افسران این جنگ در دانشگاه ها حضور دارند و باید توسط علما جهت دهی شوند تا خدمتگزار پیغمبر (ص) باشند و راه درست را تشخیص دهند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۱۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان