//
کدخبر: ۲۸۴۲۵۵ //

امام جمعه یاسوج: کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خطرناک شده

امام جمعه یاسوج با توجه به وضعیت قرمز بیماری کرونا از مردم خواست از حضور در تجمعات خودداری کنند.

امام جمعه یاسوج: کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خطرناک شده

 آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شهر یاسوج که به صورت محدود برگزار شد با اشاره به ۴ آبان سالروز اعتراض حضرت امام به قانون ننگین کاپیتولاسیون در سال ۴۳ گفت: هدف این قانون ننگین به ذلت کشاندن ملت ایران بود، اما حضرت امام با شجاعت خود اجازه نداد تصویب شود.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه در پرتوی نظام و انقلاب هم‌‌اکنون ملت ایران دارای عزت، قدرت و عظمت در دنیا است، افزود: رژیم پهلوی نوکر حلقه به گوش آمریکا بود و ایران را در زمینه‌های مختلف مستعمره کرده بود اما بعد از انقلاب هیمنه پوشالی آمریکا توسط ایران شکسته شد‌.

وی بیان کرد: به لطف الهی از این مشکلات که ایجاد شده عبور خواهیم کرد و نتیجه آن ذلت استکبار جهانی و عزت ملت ایران است.

به گزارش فرتاک نیوز، آیت‌الله حسینی در ادامه سخنان خود با اشاره به آغاز هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر(ص) گفت: تشییع و اهل سنت اشتراکات زیادی دارند و نباید هیچ‌گونه اختلاف و تفرقه‌ای بین آنان باشد در حالی که دشمنان به دنبال تفرقه‌افکنی هستند و هدف آنان از  این اقدام کاهش قدرت مسلمانان است که باید هوشیار و مراقب این توطئه‌ها بود.

خطیب جمعه شهر یاسوج بیان کرد: هفته وحدت فرصت مناسبی برای مقابله با تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان علیه امت اسلام و مسلمانان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: کرونا در استان خطرناک و به وضعیت قرمز رسیده مردم باید بیشتر رعایت کنند و از تجمعات عروسی و مراسم ترحیم پرهیز کنند چرا که باعث انتقال بیماری می‌شود.

حسینی عنوان کرد: گشت‌های متشکل از دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی و دادگستری برای تذکر دادن و برخورد با افرادی که مسائل و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند تشکیل و جریمه‌هایی هم اعمال شود.

امام جمعه یاسوج در خصوص حادثه تلخ رخ داده در بهمئی و کشته و زخمی شدن چند نفر گفت: زیبنده استان نیست‌. نشانه حماقت و جهالت و تعصب بی‌جا است فاجعه اجتماعی است که عده‌ای با اسلحه به جان هم می‌افتند. معتمدان محلی، ریش سفیدان و مسئولان برای کاهش چنین معضلاتی اقدام کنند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این کارها چهره استان را بین مردم دیگر شهرها و مناطق کشور نازیبا می‌کند، شرم‌آور است. اسلحه‌هایی که در دست مردم استان است حتی‌الامکان جمع‌آوری شود تا از بروز حوادث جلوگیری شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۲۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان