//
کدخبر: ۲۸۳۹۰۰ //
با هدف به تصویر کشیدن زیبایی های بلوار طاقبستان؛

پوستر رویداد عکاسی گلاریژان رونمایی شد

مراسم رونمایی از پوستر رویداد عکاسی گلاریژان با هدف به تصویر کشیدن زیبایی های بلوار طاقبستان کرمانشاه برگزار شد.

پوستر رویداد عکاسی گلاریژان رونمایی شد

 امروز سه شنبه ، ۲۹ مهر ماه  ۱۳۹۹ از پوستر رویداد عکاسی گلاریژان رونمایی شد. در این نشست که با حضور معاون فرهنگی شهردار و ریاست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و همچنین ریاست اداره گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری و با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار گردید، از پوستر رویداد عکاسی گلاریژان با هدف معرفی بلوار طاقبستان رونمایی شد.

به گزارش فرتاک نیوز، مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه در این نشست اظهار داشت طی تفاهم‌نامه‌ای که با دفتر ملی یونسکو در راستای شکل گیری مسیر گردشگری تاریخ و تمدن غرب کشور به امضا رسید، سعی بر آن داشتیم در رویدادهای بزرگ شهر کرمانشاه که نیاز به معرفی در بُعد بین المللی دارد از ظرفیت‌های سازمان یونسکو کمک بگیریم.

 رویداد عکاسی گلاریژان  یکی از آن موارد است که دفتر ملی یونسکو در کنار ما خواهد بود و مقرر شده است علاوه بر ۹ جایزه نفیس که به نفرات برتر اهدا خواهد شد ۹۹ اثر در نمایشگاه مجازی سازمان یونسکو  که مطابق گاه شمار این رویداد قرار است بهمن ماه ۹۹ به نمایش گذاشته شود و برای تمامی مردم جهان قابل رویت خواهد بود.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری نیز عنوان کرد: همه رسانه ها، مردم و ارگان های تاثیر گذار  می بایست پای کار باشند تا بتوانیم داشته‌های شهر کرمانشاه را ازجمله بلوار طاق بستان که جزء ظرفیت‌های بی‌نظیر شهر کرمانشاه است را در رویدادهای مهم به تمامی مردم دنیا و نیز گردشگران معرفی کنیم تا در راستای هویت بخشی  به این داشته هایمان گامی برداشته باشیم.

 درخشی افزود: رویدادهای بیشتری را در دست اقدام داریم تا در آن ها به معرفی بلوار طاق بستان به تمامی مردم ایران و جهان بپردازیم و همچنین حس تعلق خاطر مردمان شهرمان را نسبت به این بلوار بالا ببریم.

 شایان ذکر است رویداد گلاریژان به همت اداره گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری و با هدف معرفی جاذبه های پاییزی بلوار تاق بستان برگزار خواهد شد که مهلت ارسال آثار برای این رویداد از ۹ آبان ماه لغایت ۱۹ آذر ۹۹ خواهد بود و در تاریخ ۹ آذرماه  نیز برنامه فتوواک در حاشیه این رویداد برگزار خواهد شد .

 به ۹ اثر در سه بخش حرفه ای،  موبایلی(شهروندی) و فتوواک جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد  و ۹۹ اثر منتخب نیز در نمایشگاه مجازی یونسکو اکران خواهد شد.

 جزئیات شرکت در این رویداد در فراخوانی که در فضای مجازی سازمان فرهنگی (گهواره تمدن) قابل دسترسی است، منتشر می گردد.

بلوار تاق بستان طولی در حدود ۳۶۰۰ متر یکی از طولانی ترین بلوارها و مسیر های پیاده روی ایران و از زمره زیباترین بلوارهای جهان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۹۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان