//
کدخبر: ۲۸۳۷۲۹ //
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست با مدیران و روسای این معاونت:

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در مسیر بین المللی سازی گام بر میدارد/ظرفیت خوابگاه های این دانشگاه پذیرای قریب ۱۶۰۰ نفر می باشد

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست با مدیران و روسای این معاونت مطرح کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروزه در مسیر بین المللی سازی نیز گام برمیدارد و هم اکنون بسیاری از دانشجویان خارجی از کشورهای دیگر نیز این دانشگاه را برای کسب علم و دانش انتخاب می کنند.

 دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در مسیر بین المللی سازی گام بر میدارد/ظرفیت خوابگاه های این دانشگاه پذیرای قریب ۱۶۰۰ نفر می باشد

دکتر محمدرضا غلامی در نشست مدیران و روسای معاونت فرهنگی،دانشجویی اظهار داشت: پتانسیل بالای علمی، وجود مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی بسیار پیشرفته و مجهز و... موجب شده دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در کشور در جایگاه ویژه ای قرار گیرد و پذیرای خیل عظیمی از دانشجویان از سراسر کشور باشد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه علاوه بر پذیرایی از دانشجویان این مرز و بوم از اقصی نقاط کشور، امروزه در مسیر بین المللی سازی نیز گام برمیدارد و هم اکنون بسیاری از دانشجویان خارجی از کشورهای دیگر نیز این دانشگاه را برای کسب علم و دانش انتخاب میکنند.

 دکتر غلامی تصریح کرد: به گواه تاریخ، استان کرمانشاه از دیرباز به عنوان یکی از استان های پیشرو در حوزه های گوناگون علمی و فرهنگی مطرح است و زیر ساخت ها و پتانسیل فراوان و مناسبی در این استان وجود دارد.

 معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گفت: موقعیت جغرافیایی و ویژگی های ویژه فرهنگی استان کرمانشاه و جایگاه رفیع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در کشور، توجه دو چندان به چالش های موجود در بخش فرهنگی و دانشجویی این استان را میطلبد.

ایشان اضافه کرد: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی به بیش از پنج هزار دانشجوی این دانشگاه در حوزه های گوناگون نقلیه، تغذیه، رفاه، خوابگاه و فعالیت های فرهنگی و ورزشی خدمات ارایه می دهد.

وی افزود: دانشجویان سرمایه و آینده سازان کشور هستند و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه باور دارد و ارائه بهترین خدمات و فراهم سازی بستر رشد و بالندگی روز افزون آنان را وظیفه خود میداند.

دکتر غلامی یادآور شد: در ۲ سال اخیر تلاش ویژه و اقدامات ارزنده ای در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای تعمیرات و نوسازی ساختمان خوابگاه ها و تاسیسات آنها صورت گرفته است و ظرفیت خوابگاه های این دانشگاه پذیرای قریب ۱۶۰۰ نفر است.

او خاطر نشان کرد: میانگین سنی ساختمان های خوابگاهی این دانشگاه ۳۵ سال است و قدمت و تراکم بالای جمعیت ساکن در خوابگاه های دانشجویی و کمبود فضای فرهنگی و ورزشی از جمله چالش های این بخش است.

 دکتر غلامی گفت: بی شک تخصیص اعتبارات لازم جهت ساخت خوابگاه های دانشجویی و فضاهای ورزشی و فرهنگی در استان کرمانشاه نقش بسزایی در حل بسیاری از چالش های موجود و کاهش آسیب های اجتماعی در دانشجویان استان و رشد و پیشرفت روز افزون آنان را در پی دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۷۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان