//
کدخبر: ۲۸۳۴۷۷ //

۸۲ درصد ترددها در مسیر مشهد با خودروهای دارای پلاک بومی است

رییس پلیس ‌راه فرماندهی انتظامی خراسان ‌رضوی گفت: در بررسی پلاک خودروها طی چند روز اخیر در جاده‌های استان مشخص شد ۸۲ درصد از ترددهای انجام شده به مشهد با خودروهای دارای پلاک بومی بوده ‌است.

۸۲ درصد ترددها در مسیر مشهد با خودروهای دارای پلاک بومی است

سرهنگ هادی امیدوار شامگاه شنبه افزود: سفرهای ورودی به استان با خودروهای دارای پلاک غیر بومی در تعطیلات اخیر نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۱ درصد کاهش یافته ‌است.
وی ادامه داد: خوشبختانه مردم در تعطیلات اخیر همراهی خوبی داشتند و میزان سفرها به مشهد و خراسان رضوی به میزان چشمگیری کاهش یافت که این همراهی جای تشکر دارد.
رییس پلیس ‌راه فرماندهی انتظامی خراسان ‌رضوی گفت: در حال حاضر ترافیک در مسیرهای جنوبی و غربی استان عادی و روان است اما در ورودی‌های مشهد از سمت آزاد راه شهید شوشتری و چناران قدری ترافیک پرحجم است.
به گزارش فرتاک نیوز، امیدوار افزود: امروز ۲ فقره تصادف جرحی با چهار نفر مجروح در جاده‌های خراسان رضوی رخ داده‌ است.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع ‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پیرو ابلاغیه ریاست جمهوری در ۲۳ مهر ماه جزییات اعمال محدودیت‌های سفر از مبدا یا به مقصد پنج کلانشهر تهران، کرج، اصفهان، مشهد و ارومیه را اعلام کرد.
بر این اساس محدودیتها از مبدا یا به مقصد این پنج کلانشهر از ساعت ۲۴ چهارشنبه شب ۲۴ مهر ماه اعمال شد و تا ظهر یکشنبه ۲۷ مهر ماه ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۴۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان