//
کدخبر: ۲۸۱۷۸۸ //

درخواست برخورد با دستگاه‌هایی که در زمینه تعطیلی مراکز پرخطر تعلل کردند

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد گفت: مجری تعطیل کردن مراکزی که ستاد مبارزه با ویروس کرونا به تصویب رساند دستگاه و اداره مربوط به به همان مرکز است و متاسفانه بعضی از این ادارات این مصوبه را اجرا نکردند، انتظار داریم با مدیرانی که با بی‌توجهی سلامت مردم و جامعه را به خطر انداخته‌اند از سوی مراجع ذی‌صلاح برخورد شود.

درخواست برخورد با دستگاه‌هایی که در زمینه تعطیلی مراکز پرخطر تعلل کردند

 مجید شیرانی شامگاه یک‌شنبه با حضور در استودیو پخش خبر صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: در راه مبارزه با این ویروس ناشناخته، رعایت نکات بهداشتی توسط مردم و اعمال محدودیت‌ها  توسط حاکمیت دو عنصر تاثیرگذار است.

به گزارش فرتاک نیوز؛ رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد ادامه داد: در زمینه اعمال محدودیت‌ها رویکرد ما بیشتر خواهش و تمنا بود اما بعضی از مراکز توجه نمی‌کنند که مجبور به تعطیلی هستیم و در هفته گذشته با حضور و بررسی میدانی عوامل بهداشت، تعطیلی بعضی از مراکز پرخطر در ستاد مبارزه با ویروس کرونا به تصویب رسید.

وی خاطرنشان کرد: مجری تعطیل کردن مراکزی که ستاد مبارزه با ویروس کرونا به تصویب رساند دستگاه و اداره مربوط  به همان مرکز است که متاسفانه بعضی از این ادارات این مصوبه را اجرا نکردند که قطعا نامشان گزارش خواهد شد.

شیرانی اضافه کرد: نظارت بر تعطیل ماندن مراکز پرخطر نیز بر عهده همان دستگاه‌ها و ادارات مرتبط با مرکز مربوطه است و انتظار داریم با مدیرانی که با بی‌توجهی به مصوبات ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا سلامت مردم و جامعه را به خطر انداخته‌اند از سوی مراجع ذی‌صلاح برخورد مقتضی صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: در تصمیمات ناظران دانشگاه علوم‌پزشکی و شبکه بهداشت استان مشکلات اقتصادی و خساراتی که ایجاد خواهد شد در نظر قرار می‌گیرد اما حفظ سلامت و جلوگیری از ایجاد تلفات جانی از اولویت بیشتری برخوردار است.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد در پایان با اشاره به اهمیت درک خطرات این بیماری برای جامعه اظهار داشت: تصمیم بر تعطیلی در اولویت دوم تیم‌های نظارتی قرار دارد و تاکید و خواهش ما همواره رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که اگر خوب رعایت شوند مجبور به تعطیلی نخواهیم بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۷۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان