//
کدخبر: ۲۸۰۲۷۷ //

فرماندار رشت: شورا سریعتر نسبت به تعیین تکلیف مدیریت رشت اقدام کند

فرماندار شهرستان رشت از شورای اسلامی خواست تا هرچه زودتر نسبت به تعیین تکلیف مدیریت شهر رشت اقدام کنند.

فرماندار رشت: شورا سریعتر نسبت به تعیین تکلیف مدیریت رشت اقدام کند

به نقل از روابط عمومی فرمانداری رشت حاکیست علی فتح الهی افزود: در شرایطی که شهر رشت با مشکلات عدیده ای روبروست نباید اجازه داد در فرایند مدیریت شهری وقفه ای ایجاد شود لذا از اعضای شورای شهر خواست هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف مدیریت کلانشهر رشت اقدام کنند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی در جلسه هماهنگی افتتاح همزمان پروژه های گردشگری شهرستان رشت با تاکید بر لزوم توجه جدی به صنعت گردشگری و توسعه زیرساخت های آن  ابراز امیدواری کرد: با ارتقای زیرساخت های گردشگری شهرستان رشت، شاهد رونق صنعت گردشگری و در نهایت ارتقای وضعیت معیشتی مردم  این شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان رشت شایسته خدماتی به مراتب بالاتر از وضعیت کنونی هستند، خاطر نشان کرد: در چنین شرایطی، همه مسئولان در هر سطحی موظفند با همدلی و استفاده از همه ظرفیت ها به دنبال ارتقای وضعیت شهرستان باشند.

فرماندار رشت با اشاره به قدمت تاریخی شهر رشت و فرهنگ بالای مردمان آن، تصریح کرد: متاسفانه به دلایل مختلف، شهر رشت در زمینه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، در وضعیت خوبی به سر نمی برد و این شرایط رضایتبخش نیست.

فتح الهی سرگردانی مدیریت شهری در شرایط کنونی را زیبنده و به مصلحت شهر رشت ندانست و تاکید کرد: اعضای شورای شهر به عنوان منتخبان مردم در قبال شهروندان مسئول هستند و موظفند با تصمیمات صحیح و به موقع ، نسبت به پیگیری و رفع مشکلات شهر رشت اقدام کنند.

 وی با اشاره به وظیفه نظارتی و قانونی فرمانداری در قبال شوراهای اسلامی شهر و روستا در راستای مطابقت تصمیمات و اقدامات شوراها با قوانین و بخشنامه های بالادستی اضافه کرد: در شرایطی که شهر رشت با مشکلات عدیده ای روبه رو است، نباید اجازه داد با از دست دادن زمان در مدیریت این شهر وقفه ای ایجاد شود و اعضای شورای شهر باید هر چه سریعتر در خصوص تعیین تکلیف مدیریت شهر رشت که انتظار مردم است اقدام کنند.

فتح الهی خاطرنشان کرد: فرمانداری رشت مصمم است برای حفظ منافع عمومی از همه اختیارات  بهره بگیرد.

شامگاه دوشنبه گذشته و غروب امروز جلسه انتخاب شهردار رشت به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضاء برگزار نشد.

ناصر حاج محمدی شهردار پیشین رشت بیست و چهارم ماه گذشته با رای هشت عضو شورای اسلامی این کلانشهر برکنار شده بود.

در جلسه شورای اسلامی رشت در عصر دوازدهم شهریور ماه، شهردار رشت برای پاسخگویی به هشت سوال بهراد ذاکری رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی رشت حضور یافته بود که پس از رای گیری، ۶ عضو شورا از پاسخ های شهردار قانع نشدند، اعضای شورا در جلسه بعدی نسبت به رای گیری استیضاح شهردار رشت اقدام کردند که در نهایت ۶ عضو به استیضاح رای دادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۲۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان