//
کدخبر: ۲۷۵۳۷۱ //

تجلیل از آزادگان آبفای استان کرمانشاه در جلسه شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان

طی مراسمی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی از آزادگان سرافراز شاغل در شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تجلیل شد.

تجلیل از آزادگان آبفای استان کرمانشاه در جلسه شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان

در این مراسم که با حضور مسئولین امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان کرمانشاه، مسئول امور ایثارگران و همچنین آزادگان همکار در دفتر روابط عمومی و امور فرهنگی شرکت برگزار گردید از آزادگان شرکت تجلیل و قدردانی شد .

photo_2020-08-16_15-49-28

به گزارش فرتاک نیوز؛ در ابتدای این جلسه ایمانی یکی از آزادگان شاغل در شرکت آبفا استان کرمانشاه به عنوان نماینده دیگر آزادگان همکار، خاطراتی از زمان اسارات خود بیان نمود سپس مراتب تقدیر و تجلیل مدیرعامل آبفا از ایثارگریهای این عزیزان در طول ۸ سال جنگ تحمیلی و مدت اسارتشان، با قرائت متن لوح تقدیر به آنان اعلام و توسط مسئول امور ایثارگران به نمایندگی از طرف دکتر کاکاوند، مدیرعامل آبفا، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد .

بر اساس این گزارش در ادامه جلسه علی مرادی دبیر شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان کرمانشاه برنامه های ابلاغی دفتر امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو را به مسئولین حاضر در جلسه اعلام کردند و اهمیت اجرای برنامه های فرهنگی  دینی را یادآور شد.

گفتنی است اعضای شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان کرمانشاه آقایان؛ علی مرادی (دبیر شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان کرمانشاه)، علی الفتی (مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مدیریت تولید برق بیستون)، افشین محلوجی(مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه، محمدرضا کولیوند(مسئول امور فرهنگی و دینی مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی غرب) و جواد جوادی (مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه) هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۳۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان