//
کدخبر: ۲۲۵۹۷۴ //
مدیرعامل آبفای کرمانشاه:

استان کرمانشاه دارای فرصت های سرمایه گذاری مناسبی در حوزه آب و فاضلاب است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان کرمانشاه در همایش فرصت های سرمایه گذاری در حوزه آب و برق، استان کرمانشاه را دارای فرصت های سرمایه گذاری مناسبی در حوزه آب و فاضلاب دانست.


 استان کرمانشاه دارای فرصت های سرمایه گذاری مناسبی در حوزه آب و فاضلاب است
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس علیرضا تخت شاهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان کرمانشاه در همایش فرصت های سرمایه گذاری در حوزه آب و برق، اعلام کرد: شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه دارای فرصت های سرمایه گذاری مناسبی در حوزه آب و فاضلاب می باشد و خوشبختانه فضای مناسبی هم برای مشارکت و سرمایه گذاری سرمایه گذاران در این حوزه فراهم شده است.

photo_2019-11-14_15-55-17

مهندس تخت شاهی از جمله این فرصت ها به؛  تکمیل تاسیسات فاضلاب شهر کرمانشاه با حجم سرمایه گذاری بیش از 1000 میلیارد تومان به روش فاینانس خارجی، ماده 56، بیع متقابل، طرح کاهش هدررفت آب شهر کرمانشاه به روش ROT، فاینانس و همچنین واگذاری پساب فاضلاب شهرهای استان کرمانشاه در قالب بیع متقابل و برای مصارف صنعتی و کشاورزی اشاره کرد.

رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان کرمانشاه همچنین با بیان اینکه اولویت‌های استان برای جذب سرمایه‌گذاران در مجموعه وزارت نیرو مشخص شده، یادآور شد: اولویت اصلی در بخش های مجموعه وزارت نیرو در استان علاوه بر حوزه آب و فاضلاب، شامل ایجاد نیروگاه‌های انرژی تجدیدپذیر از جمله نیروگاه‌های برق‌آبی، نیروگاه‌های بادی، نیروگاه‌های خورشیدی و... است که در استان زمینه کار زیادی در این بخش داریم.

علی محمدی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه نیز در این همایش که در محل سالن آمفی تئاتر برق منطقه ای برگزارشد، طی سخنانی  گفت: استان کرمانشاه در تمامی زمینه ها فرصت های بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری دارد که بخشی از این فرصت ها مربوط به حوزه وزارت نیرو است.

وی تأکید کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان برای ارائه به سرمایه‌گذاران شناسایی می‌شود و لکه‌های سرمایه‌گذاری که امکان اجرای پروژه را دارد و مشکلی برای اخذ مجوزهای لازم در این لکه‌ها وجود ندارد به سرمایه‌گذاران معرفی خواهد شد.

گفتنی است در همایش فرصت های سرمایه گذاری در حوزه آب و برق استان کرمانشاه که با همت صنعت آب و برق استان، همکاری استانداری کرمانشاه، مرکز خدمات سرمایه گذاری و سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی برگزارشد، مجتبی قبادی قبادی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری، مدیران عامل شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو در استان، علی محمدی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، کارشناسان حوزه صنعت آب و برق، سرمایه گذاران و خبرنگاران حضور داشتند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۹۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان