//
کدخبر: ۲۱۴۹۹۹ //

صرفه‌جویی ۳۰۰ میلیارد تومانی حذف قبوض کاغذی برق در کشور

وزیر نیرو با اشاره به اینکه از مهرماه امسال قبوض کاغذی برق در سراسر کشور حذف خواهند شد، گفت: پرسنل بخش توزیع قبوض کاغذی برق نیز پس از این در سایر بخش‌های صنعت برق مشغول به فعالیت خواهند شد و خللی در زمینه فعالیت کاری آن‌ها به وجود نخواهد آمد.

 صرفه‌جویی ۳۰۰ میلیارد تومانی حذف قبوض کاغذی برق در کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا اردکانیان وزیر نیرو امروز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با حضور در مراسم روز شکوفه‌های مدرسه ابتدایی شهید وصال منطقه کن و سولقان به خبرنگاران گفت: از ابتدای مهرماه امسال قبوض کاغذی برق حذف و به جای آن قبض‌های الکترونیکی و پیامکی در اختیار مشترکان قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح مانع از قطع 12 هزار درخت در سال برای چاپ قبوض کاغذی برق خواهد شد، ادامه داد: تنها از محل چاپ این قبوض حدود 300 میلیارد تومان در سال صرفه‌جویی مالی صورت خواهد گرفت که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شده است همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید از محل منابع مالی صرفه‌جویی شده این طرح 100 هزار بسته آموزشی در میان دانش آموزان مناطق محروم توزیع شود.

اردکانیان با اشاره به اینکه این طرح را در بخش آب نیز دنبال خواهیم کرد، افزود: پرسنل بخش توزیع قبوض کاغذی برق نیز پس از این در سایر بخش‌های صنعت برق مشغول به فعالیت خواهند شد و خللی در زمینه فعالیت کاری آن‌ها به وجود نخواهد آمد.

وزیر نیرو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پایان سال آبی 97-98 گفت: بارندگی‌های مناسب یک سال اخیر موجب شده است تا در سال آبی جاری شرایط به مراتب بهتری را برای تامین آب شرب، بهداشت و کشاورزی تجربه کنیم.

وی تاکید کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، در سال آبی جدید نیز که از فردا آغاز خواهد شد بارندگی‌های فصل پاییز در شرایط نرمال خواهد بود؛ البته امیدواریم با نهادینه شدن عادت خوش مصرفی در میان مردم شاهد ثمرات بیشتری نسبت به وقوع ترسالی در کشور باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۹۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان