//
کدخبر: ۲۱۰۵۳۷ //

۲۱ پروژه آبرسانی روستایی در ۳۳ روستای استان مرکزی به بهره‌برداری رسید

مدیرعامل شرکت آب‌ و فاضلاب روستایی استان مرکزی با بیان اینکه بیش از ۹۳ میلیارد ریال به پروژه‌های آبرسانی روستایی استان مرکزی تخصیص یافت گفت: تعداد ۲۱ پروژه آبرسانی روستایی در ۳۳ روستای استان مرکزی به بهره‌برداری رسید.

۲۱ پروژه آبرسانی روستایی در ۳۳ روستای استان مرکزی به بهره‌برداری رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

یوسف عرفانی‌نسب، با اشاره به پروژه‌هایی که در هفته دولت به بهره‌برداری رسیده‌اند اظهار داشت: باتوجه به فرارسیدن هفته دولت مجموعه آب‌ و فاضلاب روستایی استان مرکزی تعداد 21 پروژه آبرسانی را در استان مرکزی به بهره‌برداری رسانده است.

وی افزود: این پروژه‌ها در روستاهای 9 شهرستان تابع استان مرکزی مورد بهره‌برداری واقع شده‌اند و اعتباری معادل 93 میلیارد و 210 میلیون ریال برای احداث این پروژه‌ها صرف شده است.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب روستایی استان مرکزی تصریح کرد: خوشبختانه با افتتاح این پروژه‌ها 9 هزار و 189 نفر از ساکنین 33 روستای استان مرکزی از خدمات این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند و افتتاح این پروژه‌ها تسهیل‌گر امور آبرسانی به روستاییان است.

عرفانی‌نسب ادامه داد: در راستای احداث و اتمام پروژه‌های اجرا شده در 33 روستای استان مرکزی ملزم به حفر پنج حلقه چاه شده‌ایم، همچنینی باید بگوییم که پیرو اجرای این پروژه‌ها 79 هزار و 730 متر شبکه توزیع آب و خطوط انتقال احداث شده است.

وی عنوان کرد: احداث پنج مخزن ذخیره آب با ظرفیت ذخیره 900 مترمکعب آب از دیگر پروژه‌های انجام شده در هفته دولت است، همچنبن تعداد 6 باب ایستگاه سرچاهی و بین‌راهی نیز در این ایام به بهره‌برداری رسیده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب روستایی خاطرنشان کرد: از دیگر پروژه‌های انجام شده در هفته دولت می‌توانیم به نصب یک هزار و 961 فقره انشعاب جدید اشاره داشته باشیم، اجرای یک هزار و 150 متر خطوط برق به‌منظور تامین برق چاه‌های آب پروژه‌های مذکور  و نصب 242 متر فنس پیرامون مخازن و تاسیسات آبرسانی از دیگر اقدامات انجام شده شرکت آب‌وفاضلاب روستایی استان مرکزی در هفته دولت است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۵۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان