//
کدخبر: ۲۰۷۸۷۳ //

سفر ۲ تن از معاونان رئیس جمهور به مرکزی در اولین روز هفته دولت

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در نخستین روز از هفته دولت به استان مرکزی سفر می کنند.

سفر ۲ تن از معاونان رئیس جمهور به مرکزی در اولین روز هفته دولت
به گزارش فرتاک نیوز،

سید علی آقازاده اظهار داشت: «معصومه ابتکار» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور روز شنبه دوم شهریور ماه به استان مرکزی سفر می کنند.

وی افزود: حضور در گلزار شهدا، ملاقات با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک، شرکت در شورای توسعه برنامه ریزی استان و  بهره برداری از مرکز نگهداری زنان آسیب دیده از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای سفر معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به استان است.

آقازاده ادامه داد: نشست بانوان منتخب استان، آغاز به کار موزه عمارت وکیل و بازدید از بند نسوان ندامتگاه اراک از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده سفر معاون رئیس جمهوری به استان مرکزی است.

استاندار مرکزی همچنین گفت: حضور در شهرستان های ساوه و زرندیه و بازدید از شرکت های دانش بنیان در این استان از جمله برنامه های سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور است.

وی بیان کرد: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور همچنین از بیت تاریخی امام راحل در خمین و چند واحد تولیدی و صنعتی در اراک بازدید کرده و در نشست توسعه اقتصاد دانش بنیان و رونق تولید شرکت می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۸۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان