//
کدخبر: ۱۷۹۰۲۱ //

ابتکار: عزم جدی دولت برای جبران خسارات سیل

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت امدادرسانی و بازسازی زیرساخت‌ها بعد از سیل را به خوبی انجام داده است.

ابتکار: عزم جدی دولت برای جبران خسارات سیل
به گزارش فرتاک نیوز،

منطقه لرستان، معصومه ابتکار روز سه‌شنبه در بازدید از مناطق سیل‌زده پلدختر اظهار کرد: اگرچه ممکن است اجرایی شدن مصوبات مناطق سیل‌زده زمان‌بر باشد اما دولت تصمیم جدی در راستای استمهال وام‌ها و جبران خسارات وارده به مردم این مناطق دارد.

وی بیان کرد: هدف از این سفر، ارزیابی اقدامات، کمک به بخش‌های غیردولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در راستای تهیه اقلام، پشتیبانی و ارائه کمک‌های امدادی است.

ابتکار با بیان این‌که مدیریت آسیب‌های روانی بعد از سیل به‌ویژه مسئله تاب‌آوری در سطح کشور بسیار مهم است، ادامه داد: آمادگی اجرای دوباره آن به‌صورت گسترده در سطح استان لرستان وجود دارد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: جوامع آسیب‌دیده را باید نسبت به شرایط و مسائل موجود برای رفتارهای درست آموزش داد.

وی به مسائل، مشکلات و نیازهای خاص زنان نیز اشاره کرد و گفت: طی سفر به لرستان جلسه‌ای در این زمینه با مسئولان مربوطه برگزار شد.

ابتکار اضافه کرد: دولت امدادرسانی و بازسازی زیرساخت‌ها پس از سیل را به خوبی انجام داده اما مشکلات زیاد بوده و هماهنگی بین‌بخشی دستگاه‌های اجرایی و مدیریت مشترک بسیار مهم است.

معاون رئیس جمهور به تلاش‌های انجام شده در این زمینه اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده به مردم بسیار مهم است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۰۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان