//
کدخبر: ۱۶۵۸۱۰ //

ابتکار: درصد زنان بازمانده از تحصیل پس از انقلاب از ۳۸ به ۳ رسیده است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: درصد زنان بازمانده از تحصیل پس از انقلاب از ۳۸ به ۳ رسیده است.

ابتکار: درصد زنان بازمانده از تحصیل پس از انقلاب از ۳۸ به ۳ رسیده است
به گزارش فرتاک نیوز،

 معصومه ابتکار بعد از ظهر چهارشنبه در همایش «مادران انقلابی دختران فاطمی» که در بخش کهریزک ری برگزار شد، طی سخنانی گفت: پس از انقلاب اسلامی نرخ رشد سواد زنان از مردان بیشتر بوده است، قبل از انقلاب ۳۸ درصد زن بازمانده از تحصیل داشتیم، اما اکنون این رقم به ۳ درصد رسیده است، که البته همین ۳ درصد هم زیاد است.

معاون رییس جمهور گفت: باید با تلاش و کار فراوان درصد زنان بازمانده از تحصیل را به صفر برسانیم.

وی گفت: دین آمده است، تا به ما رنج و درد انسان ها را کم کنند، با توسل به شخصیت هایی مانند حضرت زهرا(س)  می توانیم در کسب فضایل اخلاقی حرکت کنیم، این امر به ویژه در حفظ آبروی افراد و توجه به حقوق شهروندی و وحدت و همدلی امت بسیار اهمیت دارد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان این که اگر هم دلی و انسجام در بین اعضا یک خانواده، روستا، شهر، استان و یا کشور باشد، آن مجموعه خوشبخت است، گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با همت و تلاش و توجه به کاستی هایی که داریم و عنایت به این که انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید است، هرگز ایثار و فداکاری را فراموش نمی کنیم.

ابتکار افزود: جوانان حق دارند، در مورد انقلاب و ارزش ها بدانند و در محیط آزاد زندگی کنند، تا بتوانیم در دهه پنجم از موانع و مشکلات با سربلندی عبور کنیم.

وی گفت: آمریکا سعی دارند، با جنگ تبلیغاتی و اقتصادی امید را از ملت ما بگیرند، اما موفق نخواهند شد و این مشکلات به پایان خواهد رسید و جوانان ما پرچمدار پیشرفت و توسعه کشور خواهند بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۵۸۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان