//
کدخبر: ۲۸۰۲۳۲ //

برگزاری بیست و چهارمین جلسه شورای اداری بهزیستی استان کرمانشاه/دکتر رضوان مدنی شایسته سالاری را در استان پیاده کرد

بیست و چهارمین جلسه شورای اداری بهزیستی استان به ریاست دکتر رضوان مدنی سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور و با حضور دکتر محمدی مدیرکل بهزیستی استان، معاونین و رؤسای ستادی و شهرستان های تابعه در محل مجتمع فرهنگی-آموزشی بهزیستی کرمانشاه برگزار شد.

برگزاری بیست و چهارمین جلسه شورای اداری بهزیستی استان کرمانشاه/دکتر رضوان مدنی شایسته سالاری را در استان پیاده کرد

دکتر فاطمه رضوان مدنی سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار داشت: به برکت خون شهداست که ما هم اکنون در سایه آرامش برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش می کنیم.

photo_2020-09-23_18-59-39

وی با اشاره به دوران خدمت خود به عنوان مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، گفت: با وجود همکاران خوب و دلسوز توانستیم برای جامعه هدف تحت پوشش اقداماتی را انجام دهیم که موجب رضایتمندی آنها شود.

سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور بر رعایت اصل صداقت انجام امورات اداره کل بهزیستی در دوران خدمت خود تاکید کرد و گفت: تمام تلاش ما فراهم آوردن رفاه اجتماعی برای مددجویان است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزیم.

photo_2020-09-23_18-59-48

photo_2020-09-23_18-59-54

به گزارش فرتاک نیوز؛ دکتر رضوان مدنی هدف از ادامه خدمت خود در سازمان بهزیستی به عنوان سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کمک به  ارتقای این سازمان و مددجویان تحت پوشش عنوان کرد

در ادامه دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه  ضمن تسلیت شهادت حضرت رقیه(س)، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت شهدای استان کرمانشاه، گفت: با عنایت خداوند و با وجود همکارانی پرتلاش و کوشا در اداره کل بهزیستی استان شاهد آن خواهیم بود که عملکرد بهزیستی استان موفق تر نمایان شود.

وی بیان داشت: مدیریت بهزیستی استان را برپایه همکاری و همدلی شما همکاران عزیز پذیرفتم و امیدوارم در کنار یکدیگر با رعایت اصول اخلاقی و کاری برای پیشبرد اهداف خود تلاش کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین بر استفاده بیشتر از ظرفیت کارشناسان و مسئول دفاتر در کنار مدیران برای رفع مشکلات مددجویان و جامعه هدف تاکید کرد.

شهاب حسینی معاون پشتیبانی بهزیستی استان کرمانشاه نیز با تبریک انتصاب دکتر محمدی به عنوان مدیرکل بهزیستی استان و تجلیل از خدمات دکتر رضوان مدنی، اظهار داشت: تلاش های شبانه روزی دکتر رضوان مدنی برای برطرف کردن مشکلات مددجویان ستودنی است و ایشان توانستند در اقدامی بی‌نظیر اعتبار ۲۵ میلیاردی را برای رفع مشکلات مددجویان جذب کنند که بتوانیم پاسخگوی بخشی از نیازهای مددجویان در زمینه تامین معیشت، کمک هزینه ازدواج، جهیزیه، مسکن، هزینه درمان، کمک موردی و .. غیره باشیم.

دکتر مرتضی کوهی رئیس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری بهزیستی استان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از دکتر رضوان مدنی و تبریک به دکتر محمدی، گفت: تلاش تمامی همکاران در بهزیستی تعامل با یکدیگر برای داشتن سازمانی پویا و موفق است.

کامران علی مددی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این جلسه با تقدیر از زحمات دکتر رضوان مدنی و تبریک به انتصاب دکتر محمدی مدیرکل جدید بهزیستی استان کرمانشاه، گفت: دکتر رضوان مدنی با دلسوزی تمام برای مجموعه بهزیستی تلاش داشتند و مدیریتی استثنایی و سرشار از توانمندی داشتند که جای تشکر دارد.

کیانوش متظهری رئیس اداره نیروی انسانی بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این جلسه بیان کرد: دکتر رضوان مدنی شایسته سالاری را در بهزیستی استان پیاده کردند و از تمام تلاش‌های ایشان تشکر می کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۲۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان