//
کدخبر: ۲۴۹۸۴۹ //
معاون مشارکت‌های مردمی، مسکن، اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی استان کرمانشاه:

برگزاری پویش عیدانه به مناسبت آغاز سال جدید

معاون مشارکت‌های مردمی، مسکن، اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی استان کرمانشاه‌ از برگزاری پویش عیدانه این معاونت به مناسبت آغاز سال جدید و جمع آوری کمک نقدی و غیرنقدی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان خبر داد.

برگزاری پویش عیدانه به مناسبت آغاز سال جدید
به گزارش فرتاک نیوز،

زهره شریفی معاون مشارکت‌های مردمی، مسکن، اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری پویش عیدانه این معاونت به مناسبت آغاز سال جدید و جمع آوری کمک نقدی و غیرنقدی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه، اظهار داشت: پویش عیدانه پس از ۴ پویش موفق در سال جاری به منظور تامین بخشی از مایحتاج شب عید مددجویان نیازمند تحت پوشش آغاز شده و تا آخر اسفند ماه ادامه دارد.

وی با دعوت از تمامی هم استانی های عزیز برای پیوستن به پویش عیدانه بهزیستی، گفت: امیدواریم همه مردم خود را در این پویش سهیم بدانند و مسئولیت اجتماعی خود را در قبال دیگران عهده دار شوند.

به گفته معاون مشارکت‌های مردمی، مسکن، اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی استان کرمانشاه، همشهریان می توانند اقلام کمکی خود را مانند: برنج ، ماکارونی، رب گوجه قند و شکر، روغن، حبوبات و ...را به مراکز بهزیستی سراسر استان و در شهر کرمانشاه علاوه بر مدیریت بهزیستی کرمانشاه به مراکز تامین و توسعه شهید فیاض بخش واقع در الهیه شهرک بهداری و مرکز تامین و توسعه شهید ادبیان واقع در میدان شهدا جنب میدان تره بار تحویل دهند.

شریفی همچنین یادآور شد: شماره کارت ۱۶رقمی ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۵۳۸۹۲۰۲ بهزیستی استان، شماره حساب ۴۱۵۶۰۳۴۵۴۱۵۸۵۳۴۸ و همچنین کد دستوری #۱۲۰*۶۶۵۵*آماده دریافت کمک های نقدی خیرین عزیز می باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: پویش مردمی تامین جهیزیه (حلقه وصل)، پویش تامین لوازم التحریر(مشق مهر)، پویش لباس گرم زمستانه و پویش جمع آوری کمک‌های مردمی برای هموطنان سیل زده از دیگر پویش های موفق این معاونت است که در سال جاری برگزار شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۸۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان