//
کدخبر: ۲۷۸۹۰۰ //

سردار "منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری شد

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در حکمی سرتیپ دوم پاسدار "منوچهر امان اللهی" را به عنوان فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری منصوب کرد.

سردار "منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری شد

سردار منوچهر امان اللهی پیش از این و به مدت 5 سال فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه را تا اواخر خرداد 1398 برعهده داشت.

رشد قابل ملاحظه کشفیات قاچاق و دستگیری قاچاقچیان، انهدام ده ها باند بزرگ سرقت و کشف میلیاردی لوازم سرقتی در فواصل مختلف سال، دستگیری اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در سریعترین زمان ممکن و در عین حال پیشگیری از وقوع بسیاری جرائم را می توان جزو سوابق مثبت سردار امان اللهی به شمار آورد

به گزارش فرتاک نیوز،افزایش حضور سرمایه گذار و گردشگران داخلی و خارجی در کرمانشاه نیز نشات گرفته از احساس امنیت و آرامشی است که با تلاش های ماموران پلیس تحت مدیریت و فرماندهی سردار امان اللهی ایجاد شده و این موضوع را نیز می توان جزو ویژگی های فرمانده انتظامی استان برشمرد.

شاید بتوان مردمی بودن را از مهمترین و بارزترین خصایص سردار امان اللهی در مدت پنج سال حضورش در جایگاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه برشمرد، خصیصه ای که باعث شد شهروندان بیش از پیش به پلیس اعتماد و همکاریشان را با ماموران انتظامی به شکل چشمگیری افزایش دهند.

وی پس از خداحافظی از کرمانشاه مدتی را به عنوان مشاور عالی فرمانده ناجا مشغول به خدمت بود.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مرکزی، جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام و فرمانده انتظامی استان یزد از دیگر سوابق کاری سردار امان اللهی بوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۹۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان