//
کدخبر: ۲۷۸۸۹۸ //

"من عاشق محمّدم"

طلاب و روحانیون کرمانشاه در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) تجمع کرده و با ابراز عشق و ارادت به پیامبر مهربانی، نوای "من عاشق محمّدم" سر دادند.

"من عاشق محمّدم"

 این تجمع امروز (23 شهریور) در حوزه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد و علما، طلاب، دانشجویان و جمعی از مردم کرمانشاه در این تجمع که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد، فریاد "من عاشق محمدم"، "لبیک یا رسول الله" و "لبیک یا نبی الله" سردادند.

به گزارش فرتاک نیوز، تجمع کنندگان همچنین با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا، "مرگ بر فرانسه"، "هیهات من الذله" و "سکوت هر مسلمان، اهانت است به قرآن " از اقدامات اسلام ستیزانه دشمنان اعلام بیزاری کردند.

حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز در این تجمع با اشاره به ضرورت ایستادگی در برابر در چنین اقدامات هتاکانه‌ دشمنان، گفت: این اولین باری نیست که دشمنان به اسلام و شخص پیامبر اکرم(ص) اهانت می‌کنند و قطعا آخرین آن هم نخواهد بود. زمانی که سلمان رشدی به پیامبر اکرم(ص) اهانت کرد، امام خمینی(ره) حکم ارتداد ایشان را صادر کرد و این حکم هنوز هم جاری است و این مسئله ضرورت برخورد مسلمانان با هتاکان به اسلام و پیامبر اکرم(ص) را نشان می‌دهد.

وی وظیفه مسلمانان در برابر چنین هتک حرمت‌هایی را تلاش در راستای بازشناسی درس‌های پیغمبر اکرم(ص) ، وحدت حول محور پیامبر اکرم(ص) و معرفی چهره بی پیرایه اسلام به جهانیان عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه امروز نرخ گرایش به اسلام در کشورهای اروپایی بیشتر از دیگر ادیان است، گفت: تمام هراس دشمنان از این دست که بدون هیچ لشگرکشی و خونریزی، اسلام در دنیا گسترش پیدا کند.

احمدی اضافه کرد: امروز 1.5 میلیارد نفر مسلمان در دنیا زندگی می‌کنند و پیش بینی شده تا سال 2060 مسلمانان رشد چشمگیر 70 درصدی در دنیا داشته باشند و همین دشمنان را عصبانی می کند.

وی سپس اسلام ناب را در مقابل اسلام آمریکایی قرار داد و گفت: اسلام آمریکایی نه مورد تایید اهل سنت و نه مورد رضایت اهل تشیع  است، بلکه ساخته دست دشمنان اسلام است تا با تکیه بر آن مانع از انتشار اسلام ناب محمدی(ص) شوند.

وی ادامه داد: داعش و النصره نمودهای اسلام آمریکایی هستند که با پرچم پیامبر اکرم(ص) قتل عام می کنند و اینها فتنه‌های استکبار جهانی برای جلوگیری از گسترش اسلام ناب است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۸۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان