//
کدخبر: ۲۷۸۵۷۸ //

محدودیت تردد و توقف در شهر کرمانشاه اعمال می شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی (تردد و توقف) در شهر کرمانشاه به خاطر برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

محدودیت تردد و توقف در شهر کرمانشاه اعمال می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ "فضل الله شیری" رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اظهار داشت: محدودیت ترافیکی شهر کرمانشاه از ساعت ۱۵ فردا (جمعه - ۲۱ شهریور) تا اطلاع ثانوی و در حد فاصل میدان فرمانداری تا تقاطع دادگستری در هردو مسیر رفت و برگشت اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در مسیر‌های بلوار شهید بهشتی - بلوار باریکه و خیابان باغ نی به شمت میدان فرمانداری نیز شاهد محدودیت‌های تردد و توقف خواهیم بود.

سرهنگ شیری همچنین با اشاره به محدودیت تردد در کلیه معابر فرعی منتهی به بلوار فرمانداری از تقاطع دادگستری، گفت: علت این محدودیت‌ها انتقال صندوق‌های اخذ رای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به فرمانداری کرمانشاه است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه یادآوری کرد: این محدودیت به صورت مقطعی در شهرستان‌های اسلام آبادغرب و دالاهو نیز که قرار است انتخابات در ان‌ها برگزار شود، اعمال می‌شود.

وی یادآوری کرد: از ساعت ۱۱ ظهر نیز محدودیت ترافیکی در طول خیابان مدرس از میدان آزادی تا سه راه نواب تا پایان مراسم نماز جمعه اعمال خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۵۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان