//
کدخبر: ۲۷۷۳۳۹ //
همزمان با هفته دولت:

پروژه های برق رسانی و اصلاح و بهینه سازی برق شهرستان سرپل ذهاب افتتاح شدند

همزمان با هفته دولت و با حضور فرماندار سرپل ذهاب، پروژه های برقرسانی و اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق شهرستان سرپل ذهاب، با اعتباری بالغ بر ۱۳۲۰۰ میلیون ریال کلید خورد.


پروژه های برق رسانی و اصلاح و بهینه سازی برق شهرستان سرپل ذهاب افتتاح شدند

در افتتاحیه اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستاهای «کلینه و بازگیر»، «سراب ذهاب»، «جابری» و مجتمع روستای «تپانی» شهرستان سرپل ذهاب، مهندس جمالی نیا فرماندار این شهرستان  به همراه معاونان و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه و جمعی از مسئولین محلی حضور داشتند.

مهندس جمالی نیا فرماندار شهرستان سرپل ذهاب ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه، گفت: برق یکی از حیاتی ترین نیازهای روزمره و از اصلی ترین زیرساخت ها برای ایجاد اشتغال، توسعه و رونق اقتصادی محسوب می شود.

در ادامه، مهندس امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پروژه اصلاح و بهینه سازی روستاهای «کلینه و بازگیر» با اعتباری بالغ بر ۵۵۰۰ میلیون ریال انجام شده است، ادامه داد: در این روستاها حدود ۴ کیلومتر شبکه فشارضعبف هوایی، یک دستگاه پست هوایی ۲۰۰ کیلوولت آمپر و ۳۰۰ متر خط شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی اصلاح و بهینه شده است.

در همین راستا پروژه های اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستای سراب ذهاب با اعتباری بالغ بر ۳۵۰۰ میلیون ریال و اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستای جابری با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی با تاکید براینکه پیگیر معافیت مناطق زلزله زده از پرداخت هزینه مصرفی برق مشترکان زلزله زده از سال ۹۶ تا ۹۸ هستیم، گفت: خوشبختانه امروز توانستیم برق رسانی به مجتمع روستای تپانی را با اعتباری بالغ بر ۳۰۰۰ میلیون ریال انجام دهیم و خدمات دهی این شرکت به مردم این شهرستان ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۳۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان