//
کدخبر: ۲۷۲۹۶۳ //
فرمانداربدره خبرداد؛

دستور ویژه استاندار ایلام برای بهره برداری از پمپاژ کشاورزی تلخاب، زید و زرانگوش

سلیمانی دشتکی خواستار پیگیری ویژه مسولین برای بهره برداری از پروژه ایستگاه تامین آب تلخاب، زید و زرانگوش شد

دستور ویژه استاندار ایلام  برای بهره برداری از پمپاژ کشاورزی تلخاب، زید و زرانگوش

به گزارش فرتاک نیوز ایلام ؛فرماندار بدره با اشاره به طرح رفع موانع بهرهبرداری از پمپاژ تلخاب در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، اظهار داشت: استاندار ایلام در این جلسه خواستار پیگیری ویژه مسولین ذیربط جهت بهره برداری از این پروژه در سال جاری شد.

آزادی با اشاره به اینکه یکی از موانع اصلی بهره برداری از پمپاژ تلخاب، تامین برق مورد نیاز است، گفت: در این جلسه مقرر گردید شرکت آب و نیرو یکی از خطوط برق خود که از پست دره شهر تامین شده است را در اختیار جهادکشاورزی قرار دهد.

وی عدم صدور مجوز تخصیص آب را یکی دیگر از موانع بهره برداری از پروژه برشمرد و گفت: در این جلسه مقرر گردید شرکت منابع آب استان نسبت به صدور مجوز لازم اقدام نماید.

آزادی از صدور مجوز قطع عرضی جاده های فرعی جهت عبور لوله های انتقال آب این پروژه خبر داد و ابراز داشت: در این جلسه مقرر گردید تا قبل از فصل کشت پائیزه اجرای خطوط داخلی مزارع پروژه به اتمام برسد تا کشاورزان در زمینه کشت اراضی با مشکل مواجه نشوند.

فرماندار بدره در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت های استاندار محترم و سایر مسولین استان، ابراز امیدواری کرد این پروژه با تخصیص اعتبارات استانی و ملی و همینطور جدیت مسولین مربوطه در سال جاری به بهره برداری برسد.

این پروژه حدود ۶۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستای تلخاب، زید و زرانگوش در بخش هندمینی شهرستان بدره را مشروب خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۹۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان