//
کدخبر: ۲۷۷۱۳۰ //
معاون استاندار تهران:

هیات‌های مذهبی ری همکاری خوبی با ستاد کرونای استان تهران دارند

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به رعایت مطلوب پروتکل های بهداشتی از سوی هیات مذهبی شهرستان ری، گفت: مجموعه مساجد، تکایا و هیات‌های مذهبی شهرستان ری همکاری خوبی با ستاد کرونای استان تهران داشته و دارند.

هیات‌های مذهبی ری همکاری خوبی با ستاد کرونای استان تهران دارند

حمید گودرزی در بازدید از حرم عبدالعظیم(ع)، مساجد و تکایای شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: همدلی و هم راستایی خوبی بین مسئولان هیات مذهبی، تولیت حرم مطهر عبدالعظیم (ع) و دستگاه های اجرایی و نظارتی شهرستان ری در رعایت دستورالعمل های بهداشتی وجود دارد.

به گزارش فرتاک نیوز، وی با بیان اینکه استاندار تهران از رعایت نکات بهداشتی هیات مذهبی شهرستان ری رضایت کامل دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تداوم همکاری بین هیات مذهبی و مسئولان مشکل خاصی در ادامه ایام سوگواری اباعبدالله (ع) در جنوب تهران وجود نداشته باشد.

نحوه برگزاری مراسمات مذهبی و عزاداری ماه محرم امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت تر از سال های گذشته است، با توجه به تصمیم ستاد مقابله با ویروس کرونا استان تهران مراسم دهه محرم تنها در مکان‌های روباز با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی، امکان برگزاری دارد.

شهرستان ری با وجود حرم مطهر عبدالعظیم(ع) به کربلای ایران و قبله تهران شهرت دارد از همین جهت این شهرستان همه ساله در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی(ع) علاوه بر جمعیت مذهبی خود میزبان خیل عظیمی از عاشقان اهل بیت(ع) از اقصی نقاط کشور است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۱۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان