//
کدخبر: ۲۷۶۳۴۵ //
معاون خدمات شهری شهرداری سمنان عنوان کرد:

فضاسازی شهر برای محرم متفاوت سمنان در روزگار کرونایی

جواد نجاریانی همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ضمن عرض تسلیت به شهروندان عزیز، از تمهیدات ویژه‌ای برای فضاسازی چهره شهر همانند سالهای گذشته در سطح شهر خبر داد.

فضاسازی شهر برای محرم متفاوت سمنان در روزگار کرونایی

شیوع ویروس کرونا در کشور که پیش از این مسئولان و هموطنان را وادار به لغو بسیاری از آئین های باستانی ،مذهبی و خانوادگی کرده بود اکنون هم برنامه های سوگواری ماه محرم را متفاوت از سال های گذشته می کند.

به گزارش فرتاک نیوز، جواد نجاریانی، با بیان اینکه امسال در خصوص مناسب‌سازی ایام محرم، فضاسازی متفاوتی خواهیم داشت، گفت: علاوه بر اختصاص تمام بیلبورها و پرتابل‌های شهری متعلق به شهرداری سمنان به فضاسازی محرم، فضاسازی میدان‌ها و بلوارهای اصلی شهر نیز به‌صورت ویژه صورت گرفته است.

 نجاریانی اظهار داشت: از تمامی فضاهای تبلیغاتی شهر از جمله میادین، پل های روگذر و معابر شهر سمنان با نصب پرچم و ریسه و بنر سیاه برای این ایام استفاده شده است.

 وی گفت: آذین بندی امسال شامل ۶۰۰ متر پارچه تک چوب، ۶۰۰ متر پارچه دوچوب، ۱۵ هزار متر ریسه، ۵۰۰ متر کتیبه، ۱۶ هزار متر ریسه ۵۰ متری، ۱۵۰ متر پارچه مشکی سیاه ساده، ۱۵۰ عدد کتل می‌باشد که با همکاری مناطق و سازمان های شهرداری صورت گرفته است.

 معاون خدمات شهری شهرداری سمنان  از هزینه کرد ۱۸۰ میلیون تومان برای این امر گفت و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه محرم امسال به‌ دلیل شیوع ویروس کرونا در شرایط خاصی قرار داریم و مانند سال‌های گذشته ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر برپا نمی‌شود؛ مردم در گروه‌های مختلف باید همکاری بیشتری داشته باشند و نسبت به فضاسازی محیط پیرامون خود اقدام کنند تا فضای شهر حسینی و محرمی باشد.

photo_2020-08-23_14-27-51

photo_2020-08-23_14-28-11

photo_2020-08-23_14-28-12

photo_2020-08-23_14-28-13

photo_2020-08-23_14-28-14

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۳۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان