//
کدخبر: ۲۷۶۳۳۲ //
‍ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

فعالیت ۴ مرکز تخصصی طب کار در استان کرمانشاه

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از فعالیت ۴ مرکز تخصصی طب کار جهت انجام معاینات پزشکی رانندگان در استان خبرداد.

فعالیت ۴ مرکز تخصصی طب کار در استان کرمانشاه

مهندس فریبرز کرمی  گفت: در این مراکز آزمایشاتی از قبیل بینایی سنجی، شنوایی سنجی، روانشناسی، معاینات پزشکی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون، چربی خون جهت بررسی سلامت رانندگان انجام می‌شود.

به گزارش فرتاک نیوز، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت مطابق دستورالعمل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور کلیه رانندگان وسایل نقلیه، رانندگان مینی بوس ها و اتوبوس ها، رانندگان کامیون ها و کامیونت ها، رانندگان سواری های برون شهری موظف هستند با مراجعه به مراکز مورد تایید طب کار که از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مجوز صدور کارت سلامت دارند به انجام معاینات و آزمایشات طب کار و دریافت کارت سلامت رانندگان اقدام نمایند.

کرمی تصریح کرد: اخذ کارت صحت و سلامت از جمله شرایط بسیار مهم داشتن کارت هوشمند برای فعالیت حرفه‌ای رانندگان پرتلاش در بخش حمل و نقل جاده ای است و از ابتدای سال تاکنون در مراکز طب کار استان کرمانشاه ۷ هزار و ۵۹۹ پرونده تشکیل شده که ۷ هزار و ۵۹۲ کارت سلامت برای رانندگان صادر شده است.

مهندس کرمی در پایان افزود: مراکز طب کار باید بدون جانب داری وظیفه شناس باشند و به عدالت رفتار کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۳۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان