//
کدخبر: ۲۷۶۱۲۸ //

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز به مناسبت روز پزشک

دکتر حسین کریم ، روز پزشک را به سپیدپوشان این عرصه که طلایه داران مقابله با کرونا هستند تبریک و تهنیت گفت.

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز به مناسبت روز پزشک
به گزارش فرتاک نیوز،

متن پیام به شرح زیر است : 

"یکم شهریور ماه ، زاد روز حکیم برجسته ی ایرانی ابوعلی سینا فرصتی ارزشمند است برای تکریم و قدردانی از زحمات و خدمات کسانی  که در عرصه سلامت  و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و آموزش پزشکی استوار  گام برداشته و در تامین و تحفیظ سلامت این مرزوبوم و بیماران  ایثارگرانه تلاش و مجاهدت می کنند.

تاریخ پزشکی این سرزمین مملو از افتخارات و ازخودگذشتی هاست ، ایثار و فداکاری پزشکان متعهد و دلسوز این سرزمین بر کسی پوشیده نیست و با هیچ پاداشی جز اجر الهی و رضایت او  قابل جبران نیست.

پزشکان امروز طلایه داران مبارزه با کرونا هستند  و همان هایی  که این روزها در صف مقدم مبارزه با این ویروس خطرناک با تکیه بر خدای متعال با وجود همه ی کاستی ها صبر و استقامت  پیشه کرده‌اند  و بر اساس وظیفه انسانی و حرفه ای  خود تنها به نجات جان مردم فکر می‌کنند و با به خطر انداختن جان و سلامتی خود و خانواده از هیچ تلاشی برای شکست کرونا و نجات جان بیماران دریغ نمی کنند. 

ضمن گرامیداشت شهدای مدافع سلامت ، همه ی سپید جامگان عرصه ی پزشکی که خالصانه و عاشقانه تا آخر ایستادند و در راه نجات جان انسان ها  به شهادت رسیدند ، روز پزشک را به همه ی همکاران ارزشمندم  در سرتاسر کشور به ویژه استان البرز و دانشگاه علوم پزشکی البرز صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. 

 بی شک مردم فهیم و قدرشناس ایران زمین  این جهاد و از خودگذشتگی مدافعان سلامت که برگ زرین دیگری است بر دفتر جامعه شریف پزشکی همیشه پاس خواهند داشت که  یادآور خاطره حضور مجاهدان جامعه پزشکی در همه ی عرصه ها از جمله  جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و کمک رسانی به رزمندگان دفاع مقدس می باشد. 

دکتر حسین کریم 

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۱۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان