//
کدخبر: ۲۷۵۹۹۹ //

شهرهای مسیر گردشگری تاریخ و تمدن، میزبان برگزاری جشن آخرین نوروز سده ی چهاردهم شدند

در حاشیه جلسه ی اجرایی مسیر گردشگری تاریخ و تمدن ایران که در سنندج در حال اجراست، معاون ارتباطات دفتر ملی یونسکو از میزبانی تهران و شهرهای عضو این مسیر در برگزاری آخرین رویداد نوروزی قرن چهاردهم خبر داد.

شهرهای مسیر گردشگری تاریخ و تمدن، میزبان برگزاری جشن آخرین نوروز سده ی چهاردهم شدند

دکتر روشن معاون ارتباطات دفتر ملی یونسکو در ارتباط تلفنی با اعضای این جلسه اظهار داشت: بر اساس آخرین تصمیم یونسکو ، ۲۵ و ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ تهران، بیست و هفتم همدان، ۲۸ و ۲۹ فروردین نیز کرمانشاه و سنندج میزبان آخرین رویداد نوروزی سده ی چهاردهم خواهند بود.

به گزارش فرتاک نیوز؛گفتنی است، برگزاری اجلاس دبیران کشورهای نوروز در حاشیه این برنامه، رونمایی از نشان نوروز و کتاب محور گردشگری مسیر تاریخ و تمدن ایران، اختصاص گزارش اختصاصی ماهنامه پیام ملی یونسکو به این موضوع که در ۱۹۵ کشور دنیا توزیع می شود از دیگر برنامه های آن خواهد بود.

لازم بذکر می باشد، بزودی ستاد بزرگداشت نوروز تشکیل می شود و شورای سیاست گذاری با حضور دبیرکل دفتر ملی یونسکو و شهرداران تهران، کرمانشاه، همدان و سنندج، سازمان اکو، وزارت خارجه، میراث فرهنگی و وزارت کشور شکل خواهد گرفت که بر ایجاد صحیح مسیر گردشگری تاریخ و تمدن غرب کشور دلالت دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۹۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان