//
کدخبر: ۲۷۵۹۴۴ //

رضایی:دست همه معلمان به ویژه معلمان کلاس اولی را می‌بوسم!

استاندار اصفهان گفت: دست همه معلمان به ویژه معلمان کلاس اولی را می‌بوسم و به این بوسه افتخار می‌کنم.

رضایی:دست همه معلمان به ویژه معلمان کلاس اولی را می‌بوسم!

استاندار اصفهان در مراسم بزرگداشت یکصدمین سالگرد تاسیس اداره کل آموزش و پرورش اصفهان، با اشاره به اهمیت مقام معلم، اظهار داشت: موی سپید هر یک از معلمان حاضر در برنامه نشان از تجربه آنان است.

به گزارش فرتاک نیوز،عباس رضایی افزود: اصفهان ویژگی‌های خاصی دارد و همواره مدیران در مقاطع مختلف نوآوری‌های بسیاری داشتند و هم اکنون هم مدیران در سطوح و حوزه‌های مختلف نوآوری و تدابیر متفاوتی دارند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان اولین استانی است که شورای مهارت و فناوری را تشکیل داده، گفت: از آنجایی که استان اصفهان اولین استان دارای شهرک علمی و تحقیقاتی کشور بود، دامنه فعالیت این شهرک را به کریدور علم و فناوری کشور گسترش داد.

وی تصریح کرد: اولین اولویت من که در تمام جلسات استانی گفته می‌شود، آموزش و پرورش است و اعتقادم بر این است که اگر قصد حل و فصل مشکلات موجود کشور را با ظرفیت‌های خوب و آسان و کم هزینه داریم، بهترین راه نگرش مثبت به آموزش و پرورش است.

رضایی ادامه داد: دست همه معلمان به ویژه معلمان کلاس اولی را می‌بوسم و به این بوسه افتخار می‌کنم.

در ادامه برنامه مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن تبریک یکصدمین سالگرد تاسیس اداره کل آموزش و پرورش، اظهار داشت: اولویت اصلی استاندار اصفهان، آموزش و پرورش است و در عمل هم شاهد اهتمام استاندار اصفهان به این قضیه هستیم.

محمد اعتدادی افزود: در شرایط شیوع گسترده کرونا ویروس، همکاران فرهنگی جهاد آموزشی ارزشمند در استان اصفهان انجام داده‌اند و این سرمایه اجتماعی که بین فرهنگیان برقرار بود، هیچ وقت کم نشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان انجام اقدامات خوب آموزشی و پرورشی در استان، گفت: آموزش و پرورش استان اصفهان مثل همیشه در جایگاه رفیع علمی، فرهنگی، تربیتی و پرورشی کشور قرار دارد و همچنان با بالندگی مسیر خود را پیش می‌برد.

وی تصریح کرد: من به عنوان معلم ابتدایی در دورترین نقاط و روستاهای استان اصفهان تدریس کرده‌ام و اکنون افتخار می‌کنم که روزگاری در دوره ابتدایی آموزش و پرورش تدریس کرده و دست همه معلمان را می‌بوسم.

رونمایی از 23 جلد کتاب شامل 8 کتاب در بخش اصلی و 15 کتاب در بخش جنبی، رونمایی از تمبر اختصاصی آیین یکصدمین سالگرد تاسیس اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان،  تجلیل از پدر نخستین شهید مدافع سلامت اصفهان شهید دکتر سعید حقیقی از آیتم‌های برنامه یکصدمین سالگرد تاسیس اداره کل آموزش و پرورش اصفهان بود.

همچنین پیام محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت یکصدمین سالگرد تاسیس توسط مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اصفهان قرائت شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۹۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان