//
کدخبر: ۲۷۵۸۵۰ //

۲۴ ساعت گذشته آمار تلفات کرونا در البرز افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۸۷۵ نفر رسید.

۲۴ ساعت گذشته آمار تلفات کرونا  در البرز افزایش یافت

حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز روز چهارشنبه ۲۹ مرداد در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در البرز، گفت: از دیروز تا امروز ۲۹ مرداد، ۶۷ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

وی افزود: مجموع کل  موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز  ۱۴ هزارو ۴۲۰ نفر  بوده که از این تعداد  ۱۳ هزار و ۲۰۳ نفر مورد قطعی مثبت  و بستری بوده‌اند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ کریم با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۴۸۴ نفر شامل موارد (قطعی ، محتمل و مشکوک) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد  ۱۹۶ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.

وی عنوان کرد: در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۴۴۵ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی  استان با علائم مشکوک مراجعه کرده‌اند که ۶۷ مورد در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند .

کریم با اشاره به اینکه تعداد  ۱۰۷ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن ۵۰ هستند تصریح کرد: تعداد بیماران بستری شده بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۹۳ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری  در استان به   ۸۷۵ نفر رسید .

 کریم در پایان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۳هزار و ۴۳ نفر  از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه  طی ۲۴ ساعت گذشته  ۴۸ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۸۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان